السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

معلش انا جيت متأخرة شوية

تسلم ايديكي يا ناني و تسلم ايديكي يا دون و الف الف شكر على كفتة الرز تسلمولي يا حبايبي على الطريقة

دندوووووووووون، عندي ليكي خبر حلو!!!!! عملت الباستا فلورا امبارح و كانت رووووووووووعة، بابا اكلها و فرح اوي، اصلي كنت باعملها زمان و بعدين ضاعت مني الطريقة و كل شوية كان بيطلبها و اقول له حاضر و السنين عدت و يا عيني كان نفسه فيها لحد ما لقيتك يا قمر ان شاء الله بما أجرب الكيكة حاقولك لاني لسه مجربتهاش لحد دلوقت

دندوووون، اختك خيبة في عمل البط و عمري ما عملته، و عندي بط و مش عارفة اتفاهم معاه و مش عارفة اطبخ معاه ايه، الحقيني و الحقي ماء وجهي اللي حيتسرسب لو معملتش البطوطة حلو!!
06-05-1426 هـ, 03:24 مساءً

استني انتي يا دون سيبيلي الطلعة دي ايه يا أمل هانم ماهي دون كتبت البط في أول الملف عموما" انتي حبيبتي ابعتهالك علي الخاص
06-05-1426 هـ, 03:51 مساءً

استني انتي بقي يا دون سيبيلي الطلعة دي ايه يا أمل هانم ماهي دون كتبت البط في أول الملف
عموما" انتي حبيبتي ابعتهالك علي الخاص
06-05-1426 هـ, 03:55 مساءً

الفرفوشة تسلمى و اهلا بيكى
alone4ever عليكم السلام اهلا بيكى و بالنسبة لام على حتلاقيها مكتوبة عندنا فى صفحة35 و كمان فى معلومات حلوة عن ام على من الاخت نانى صفحة 36 و يارب تعجبك
يا mooty انتى لسة فاكرة ؟؟؟؟؟بصى يا سيتى زى ما قالتلك مساعد الشيف تماتيا البط حتلاقية فى صفحة 33 و بالهنا و الشفا ومن رايى تعملى معاة صينية رقاق و ملوخية و كشك وكدة حتبقى سفرة مية مية بس لو عملنى حاجة قوليلنا الاخبار وعلى فكرة كل الاصناف اللى كتبتهالك كلة موجود فى الملف ماننحرمش يا تماتيا و تعبينك معانا
فينك يا نانى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
06-05-1426 هـ, 08:00 مساءً

أهلا دون .. فعلا غبت عنكم لكن والله إنتم في قلبي ..
أعذروني سايباكم 5 أيام كمان .. بإذن الله أكمل معاك بعدها ..
أنا نزلت طريقة الفطير المشلتت قبل كده في أطباق حواء في قسم المخبوزات ..
حاولي تشوفيها يا أم باسل يا رب تعجب ..
بالنسبه للبروفيترول ..
نحط في السلطانيه وحدات الشو لحوالي نصفها ونكمل السلطانيه للآخر بصوص الشيكولا
07-05-1426 هـ, 01:53 صباحاً

الساعة الآن 08:53 .