متنسوش افكار للتزيين علشان العزايم
ادخلوا هنا " منتدى العروض التجارية للمصريين"
بنات مصر تعالوا نجدد أيامنا الحلوة
ولدتك أمك يا ابن آدم باكياً و الناس حولك يضحكون سرورا
فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا يوم موتك ضاحكاً مسروراً
pious heart موضوع العشاء دة مشكلة لناس كتير زيك بالظبط لان الاساس بيكون يا جبن يا لانشون يا بسطرمة يا سجق يا بيض بالسجق يا بيض بالبسطرمة يا تشيز اومليت يا بيض مسلوق يا تونة يا عجة يا بورجر و ممكن سندوتشات كفتة يا بيتزا يا سندوتشات شاورما بعملها فى البيت و سبق و كتبتهالكم يا بيض باللحمة المفرومة وايام الامتحانات ممكن فراخ مشوية وبطاطس محمرة و ممكن سندوتشات فراخ بانية و بطاطس محمرة و ممكن كبيبة و بطاطس محمرة و ممكن حواوشى وبعدها الزبادى عشان يهضموا لحسن يفطسوا و هما نايمين و للعلم النوم من غير عشاء و الله افيد او الاكل بعد الساعة 6 م مضر
يا waswosa عشان تعملى كل دة لازم تكونى بتحبى المطبخ و بالتكرار ولازم حتبوظى الاول عشان بعد كدة الحاجة تطلع حلوة و تتعلمى و بعدين جاية بعد ؟؟؟؟ سنة جواز تسئلينا سؤال زى دة ؟
اية يا ام باسل انتى كنتى صايمة النهاردة ولا اية ؟؟ شكلك كان صايم و عطشانة عايزة بارد على سخن على مثلجات ماشى يا ام باسل
بالنسبة للملف المشرفة قالت كان فية تجاوزات .. حتحزفها و تفتحة تانى
يا نانى ماما بعتت تجيب الحمص و حتعمله النهاردة بازن الله وبعدين يا هبة انتى بتسالى على الحمص لية ؟؟ نانى كتبت الفايش لمامت دون صح ؟؟

الله اكبرانتوا وصلتوا للفايش مش ممكن زالله هايليين موووووووت.
انا بعشق بعشق بعشق الفايييش وبجد عندي واحدة قريبتي من بعييد كل سنة اعمل افلام علشان تعملي معاها شوية يا كدا يا اما كل يوم اروح الساعة 5 اشرب شاي و اكل فايش فبتعملي أوفرلها.

ناني مرسي يا جميلة علي البراوني.
don تسلميلي ان شاء الله اجرب الكوكييز دا و يطلعو حلو
صباح الفل بصي بقة يا سيتي انا ما كنتش عارفة ان هبه كمان كانت بتلخص لان تقريبا ما خدتش بالها لما ندهت على حد يلخص معايا فلخصت لغاية صفحة 48 وممكن ابعتلك الاطباق الساخة دلوقتي
هبة
ايه رايك لو نقسم كل واحده تلخص حاجة واحده حلويات وواحده اطباق ساخنة وواحده سلطات وهاكذا وكل اسبوع او اتنين مثلا نتبادل المعلومات
اوعى ما تاخديش بالك مني المرة دي احسن ابقى بونبونايه بصل
دون ازاي ابعت الفايل

الساعة الآن 10:45 .