don شفتى البنت الشقية Noody سبقتك انهارده فينك
Noody ايه ده يا بنتى مش ممككن الطعامة بتاعة اكلك ده انا جيت لقيت روايح كتير ده انت جوزك هيقعد فى المطبخ على طول مستنى الاكلات و انا فعلا كنت عايزة المسقعة باللحمة المفرومة أللللللللللللفففففففففف شكككككككككر و الرنة وصلت يا قمر بس مفيش رصيد
ادخلوا هنا " منتدى العروض التجارية للمصريين"
بنات مصر تعالوا نجدد أيامنا الحلوة
ولدتك أمك يا ابن آدم باكياً و الناس حولك يضحكون سرورا
فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا يوم موتك ضاحكاً مسروراً
اهلا يا وسوسه و الحمد لله ان المسقعة طلعت طلبك فعلا

و يا ستي انا اخدت الاشارة الخضراء من حبيبتنا دون و قلت طالما فتحنا ملف للاكلات يبقى اقولكم على كل اللي عندي

انا خطيبي باجرب فيه كل حاجة جديدة و مبتكرة، ما هو لازم يبقى عندي حقل تجارب!!! و الحمد لله بشهادتهم جميعا في البيت اكلي حلو و نفسه جميل

و يا رب دون ترجعلنا بالسلامة احسن هي تقلانة علينا شوية النهارده
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

السلام عليكم
بارك الله فى الجميع ما شاء الله اكلات رائعه
فى موضوع للاخت بليكان بردوا فى اكلات رائعه تقريبا اسمه
تعملى ايه على الغدا مفيد عشان نعمل مرجع ونستفيد من كل عباقره الطبخ اللى معانا
اخاف عليكم من الحسد ربنا يحفظكم
ام الحص--
زى ما قالت الغاليه ام حبيبه
الملوخيه
علشان متكونش صايصه نضع فى الشربه اثناء غليانها فصين ثوم ناعم وسنه كربوناتوعلى طرف الملعقه قبل وضع الملوخيه مستنيه رايك
دى الطريق السليمه اللى انا كمان بعملها للحصول على ملوخيه متجانسه مع بعض
موش عارفه اساعد معاكم بايه
انا بعرف حاجات لكن موش شاطره قوى يعنى
عموما ما شاء الله عليكم
كفيتوا ووفيتو
دووووون بتروحى فين
ام باسل
يا صباح الفل على كل اخواتى و حبايبى انا اسفة جدا لان الويندو عندى و قع و لذلك انا الان مأجرة نت فى الشارع علشان كنت عاوزة ادخل ضرورى (ساعدونى فى موضوع كانو منتظرنى فية فمحبتش اناخر عليهم فأوعدكم اول ما المهندس ييجى اليوم يصلحة حقرا كل طلباتكم و ارد عليها . بس بسرعة كدة بالنسبة للملوخية لازم لازم لازم تكون الشوةربة بتغلى كويس جدا جدا قبل ماتحطى الملوخية و لازم تبتدى الاول بكوب واحد شوربة و فى ايدك التانية باقى الشوربة المغلية نزودى شوية شويةلحد ما تظبطى التخانة . بالنسبة للفول المدمس يفضل طبعا انك تنقعى الفول لمدة ساعتين قبل ما تعملية و نحطى معاة طماطماية و شوية عدس اصفر ضغيرين و حيطلع هايل و ممكن لما تحطية فى الثلاجة تخطية فى علبة بلاستيك و نعصرى على الوش لمونتين او ليمونة و تبقى تاخدى منة بالملعقة كل ما تعوزى حيبقى زى ماهو
معلش مضطرة اروح لحسن الراجل ييجى و انا مايأخرنيش عنكم الا الشديد القوى . سلالام

عليكم السلام

اختي الحبيبة ام باسل

فعلا ما شاء الله عليكي حكاية الكربوناتو دي افتكرتها و انا باقرا كلامك، ماما الله يرحمها كانت بتعملها فعلا و عمر ما الملوخية بتاعتها فصلت من بعضها. انا كنت ناسياها خالص و عمري ما عملتها. جزاكي الله خيرا على المعلومة

أختنا الحبيبة دون، سلامة جهازك و سلامة الويندوز، منتظرينك يا قمر متتأخريش علينا
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

الساعة الآن 02:50 .