السلام عليكم
لاروزحبيبتى أنا أصلا خايبة و لسه بتعلم بس مدرسة الحياة فتحه أبوابها على مصرعيها للى عايز يتعلم بس أهم حاجة التواضع فى طلب العلم وعدم التكبر أنا أسأل الصغير والكبير و القريب والغريب المهم أحصل على المعلومة الصح وكل الموضوع اللى نزلته لكى من موقع قودى أنتى حظك حلو .....
بالنسبة للأخت اللى سألت على الملوخية ليه بتسقط يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجماعة الملوخية متتغطاش وهى ساخنة لا زم تسقط أستنو لما تفتر وتبطل تطلع بخار وبعدين غطوها أنما حطى التقلية وأغلقى النار وغطى دى قاعدة أثبتت فشلها فى جميع المحافل الدولية.
أختكم هبهوبة
12-04-1426 هـ, 02:17 مساءً

لا يا هبهوبه انا كنت متبعاكى فى قسم الطبخ من مده طويله وكنت فخوره انك مصريه you were like a star to me كده ربنا يبارك لك فى موهبتك ويسعد اوقاتك
12-04-1426 هـ, 03:04 مساءً

جزاكي الله خيرا يا هبهوبه على المعلومة بخصوص الملوخيةن حنعمل بيها ان شاء الله
13-04-1426 هـ, 02:00 مساءً

انتى فين يا دندونه رحتى فين اوعى يكون الكمبيوتر باظ ثانى انا قربت اعيط
13-04-1426 هـ, 04:13 مساءً

والله الجهاز فية فيرس محترم و بيقفلى الجهاز لوحدة بازن الله المهندس وعدنى انه حيخلصة لى بكرة الصبح بالكتير والله وحشتونى جدا جدا ربنا اللى يعلم
المهم انا داخلة بسرعة بسرعة اقولك حاجة ان هذا الجذء مفتوح للمبتدات عشان كدة مش عايزين ننقل اى حاجة هنا علشان ما نملاش الصفحات على الفاضى يعنى ان كان على الاكل ما هو مالى المنتدى بجميع اشكالة و الوانة انا اللى عيزاة هنا ان احنا نشجعهم على دخول المطبخ باكلة حلوة سريعه من غير مواعين كتير ومن غير ما يبوظو حاجة بالاضافة الى النصايح للاخطاء اللى ممكن يقعو فيها زى البشاميل و الملوخية يعنى الحاجات اللى و قعنا فيها كلنا
13-04-1426 هـ, 06:18 مساءً

الساعة الآن 03:50 .