السلام عليكم
ما شاء الله
تخيلو انى اول مره اسمع عن حاجه اسها المنين ده يمكن اعرف شكلوا
عموما يا ام علاء يمكن بتكترى البصل فى الحوواشى ولما يتدى يستوى يطلع الميه دى فقللى البص يا حبيبتى
والافضل انه يكون مخروط موش مبشور
ام باسل
14-04-1426 هـ, 03:48 مساءً

مالك يا هبه يا حبيبتى انتى عاوزه محشىكرنب ولا ايه
دووون يا جميله انتى فين بس نفسك باين فى الاكل
ما شاء الله خبيرات بجد
هبوبه يا عسل ونوودى الجميله تسلم اييكم وجزاكم الله خيرا
لاروزا
سامحينى انا فاشله فى الحلويات جدا وما ليش حظ فيها
السلام عليكم
14-04-1426 هـ, 03:54 مساءً

[[frame="6 80"]QUOTE=شروق2005]اختى ام حص انا عرفت انك ناوية تنزلى مصر قريب و عاوزة تعرفى الاماكن اللى ممكن تزوريها و قريت ان البنات كتبوا كتير فى هذا الموضوع و لكنى لم اعرف احصل على ما كتبوه و اسمح لى اقولك على بعض الاماكن و اتمنى ان لا تكون مكررة انا زرت مرسى مطروح و حقيقى رائعة و رخيصة من كل النواحى كنا بنقعد فى اى كافيتريا و نشرب اللى احنا عاوزينه باثمان معقولة جدا و بالنسبة للى ممكن تزوريه هناك فى حمام كيلو باترا و شاطئ روميل و شاطئ الغرام و عجيبة و هى فعلا عجيبة و من اجمل الاماكن اللى ممكن تزوريها و هناك اماكن للتسوق زى سوق ليبيا و شارع اسكنرية و ممكن تحصلى على اللى انتى عاوزاه و تفاصلى معاهم
و بالنسبة للاماكن اللى ممكن تتسوقى منها فى القاهرة و شعبية لو هتروحى حمام التلات فى الشارع اللى خلفه و امامه الموسكى و طبعا العتبة وكلها اماكن رخيصة بس زحمة شوية بس حمام التلات للادوات المنزلية رائع و اثمانه معقولة جدا و لو عايزة تسالى فى اى حاجة انا فى الخدمة[/quote][/frame]شكرا لردك على ام الحص يا شروق بس سبق ووجهو نظرنا ان الرد على هذا السؤال يكون فى منتدى البنات المصريات (ساعدونى )وهنا بس لآسئلة الاكل وعلى فكرة انا ارسلت لها الرد وافى من التلخيص اللى عملناة .و جزاكى الله كل خير يارب
14-04-1426 هـ, 04:06 مساءً

لية يا ام باسل ملكيش فى الحلويات ؟ دة البيت ما يخلاش من الحلو دايما ؟ طيب اية رأيك بقى بدام انتى قلتى كدة انا بقى عيزاكى تعملى معانا هنا اى حاجة حلوة و لو بسيطة جدا اختارى انتى اللى يعجبك و انا معاكى لحد ما تعمليها ان شاالله تبوظ الاول مش مهم ( معلش خدينى على اد عقلى )موافقة ؟؟؟
يا ام باسل انا سمعت هبة لما طلبت محشى الكرنب بس انا مكتبتوش قاصدة و هى عارفة لية؟؟؟؟؟؟؟؟ صح يا هبة ؟؟
14-04-1426 هـ, 04:14 مساءً

اقتباس مشاركة  (waswosa)
don
[frame="6 80"]ام الحص ياريت الاسئلة دى بعد اذنك انت و don تبقى فى ركن ساعدونى مش عايزين المشرفة تلغى اى مشاركات
[/frame]
14-04-1426 هـ, 04:17 مساءً

الساعة الآن 12:59 .