ميرسى يا نودى على الدعوات ويارب يخليكى ليا واشوفك عروسه واجى انا والبنات نشيل لك الطرحه

بس ساعتها بقى هعضك عضه يا امل وانتى عارفه ليه

بصى يا نوودى - لو سمحتى يا دينا صلحى لى لما تلقينى رايحه ناحيه التخريف- اولا لا العجينه مش بتكلكع ولا حاجه انتى بس اعجنى بملعقه خشب وانا حتى حطيت السمن لوحده والبيض لوحده واللبن لوحده لكن لما خلصت وفى لحظه تفكير عميقه قلت ايه الى انا عملته ده المفروض - لان ده مش مكتوب اساسا - انى اخلط السوائل كلها على بعضها وبعدين احطها مره واحده عشان توزيع المواد

بيتهيالى بيتهيالى اننا بنحط التفاح على الدقيق عشان ما ينزلش فى قعر الصينيه
وما تخافيش خالص هى مش هتكلكع على الاطلاق بس هى مش كيكه ناعمه يعنى لما تخرجيها مش هتلاقيها زى الكيكه الاسفنجيه لا زى.......... مش عارفه بقى اعملوها وانتم تعرفوا

بس ريحتها وطعمها روعه والله يا بنات وبعدين كمان لما تتاكل دافيه والتفاح فيها يبقى مستوى وكريمى كده روعههههههههههههههههههههههه

يا رب تاكلوها بالهنا
شكرا يا هبة، و يا ستي العضة وصلت من دلوقت >>> اه يا كتفي!!

طيب انا حاجربها ان شاء الله و اقولك طلعت ازاي و ان شاء الله تطلع حلوة، طالما انتي مجرباها

و تسلم ايديكي مرة تانية
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

تسلم ايدك يا هبه شوفتى بقى ان كان عندى حق لما خليتك تكتبيها...... ماشاءالله انا قلت حكمة قبل كدة و صدقت .......... القسم بتاعنا دة مليان كنوز ولسة ولسة وما خفى كان اعظم اسيبكم دلوقتى و ادخل مطبخى ولكم الف مليون بوسة يا اروع بنات فى المنتد ى

هى نانى اتخطفت ولسه نايمة
ايه يا نانى يعنى محستيش بصوت العربية وهى بتترج اثناء عملية الخطف وكمان صوت المعلم حنكورة وهو بيربط الشولة وطبعا صوته مميز جدا
يعنى يا هبه ده كلام تكتبى الكيكة فى الزحمة كده
على فكرة دون رغم الخطف مش هنحرمها من الدخول للمنتدى
السجن للجدعان يا معلمى ، عيش وحلاوة ايه يا دون
احنا عايزين حاجة مبتكرة من ايديكى
يا بناااااااااااااااااااات

باركوا لدون نجاح ابنها

الف مبروك يا دينا ووالله امبارح ما فارقتى بالى وعماله ادعيى لك بصراحه انتى ام لا تعوض ربنا يخليكى لاولادك ويارب يا مجيب الدعوات تفرحى بيهم واحد واحد ويعوض صبرك ومجهودك ويظللوا عليكى ويسعدوكى ويبارك لك فى هيثم واخواته وتشوفيهم فى احسن حال

وشى حلو عليكى بقى

الساعة الآن 10:17 .