الله يسلمك يا هبة و الف سلامة على قلبك

و بعد اذن ناني، انتي ممكن تفرمي اللحمة في المفرمة او في الكبة كذا دور و هي كده تنعم اكتر. انا اللحمة المفرومة اللي باجيبها من الجزار لو حسيت انها خشنة عن اللي انا محتاجاه باديها دور او اتنين في المفرمة بتبقى ناعمة خالص

يا رب اكون افدتك
11-06-1426 هـ, 01:38 مساءً

بصى يا عواطف انا حسامحك المرة دى لكن احنا اساسا ما بنأكلش الرجالة من أكلنا متفقين ؟؟

نوودى زعيمة العصابة الكريمة و المتحضرة الله يبارك فيكى يا حبيبتى يا خطفانى واحسن حاجة عملتيها انك اكلتى التفاح وعندى ليكى اقتراح تانى بعد التفاحة مفيش مانع تروحى بالعة باقى المقادير و تتنططى حتروح المقادير تتخلط ببعض وكدة بألف هنا وشفا ولا تتعبى نفسك
11-06-1426 هـ, 01:43 مساءً

يا نوودى وموتى مين فيكم اللى كان بيحاول قبل كدة يبعتلى الملف على الميل واحنا على الماسنجر ؟؟؟؟ لو ينفع دلوقتى ادخلكم واعمل محاولة سريعة علشان ادخل مطبخى اعمل الغداء والله محشى كرنب يستاهل بقكم كلكم
11-06-1426 هـ, 01:46 مساءً

محشى كرنب......................................... طيب يا دون ماشى خليكى فاكره
11-06-1426 هـ, 03:18 مساءً

ههههههههههههههه حلوة الطريقة دي احلى من طريقة هبة!!

اهلا يا دندونة، و الله ضحكتيني من قلبي يا سكرة انتي مع اني كنت مكشرة تكشيرة يعلم بيها ربنا!!! >>>>> منه لله اللي كان السبب

يا حبي، موووتي هي اللي كانت حتبعت لك الملف و هي بتخلص شغل بدري و زمانها روحت، ابقي اطلبيه منها بكرة ان شاء الله و هي مش حتتأخر عنك ابدا

و بالهنا و الشفا محشي الكرنب يا جميل، بس عشان خاطري يا دندن ابعتيلي طبق احسن نفسي فيه مووووووووووووووت و مش لاقية وقت اعمله، او كلي طبق و قولي ده لنوودي و هو حيوصل على طول

ربنا يخليكي لينا يا قمرنا كلنا
11-06-1426 هـ, 03:18 مساءً

الساعة الآن 12:47 .