دينا انت عملتيلنا طرق المخبوزات و لا لأه اللى زى الباتية و الكرواسون و العيش الفينو ؟
11-06-1426 هـ, 10:31 مساءً

دينا انت عملتيلنا طرق المخبوزات و لا لأه اللى زى الباتية و الكرواسون و العيش الفينو ؟
و ياريت لو تقدرى تبعتيلى التلخيص اشمعنى نووودى و موووتى علشان اشطر منى يعنى طيب ما انا مسيرى هتعلم امال انا بدخل كل يوم هنا ليه
11-06-1426 هـ, 10:32 مساءً

جزاك الله خيرا ابله دون على هذا الموضوع الرائع أنتي واناني
وجعله الله في ميزان حسناتكم أمين
أنا بقترح إقتراح
نعمل تلخيص بس للمنتدى وللأعضاء يعني نفتح موضوع ونضع فيه جميع الوصفات الرائعه
ايه رأيكم

سامحوني أنا أول مرة أخد بالي منه
لو أعرفه من زمان مكنوش عاملوني كده في البيت
11-06-1426 هـ, 11:11 مساءً

والله يا وزووززا احنا لسة بنوضب فى التلخيص و نوودى ومووتى وتماتيا و رواء الاسلام هما اللى بيسعدونى فية جزاهم الله كل خير علشان بنحاول نعمله كويس و بالنسبة للمخبوزات اللى طلبتيها لأ لسة معملنهاش يا وزووزا ومن عنينا حاضر

احلام عصفور اية الزيارة الجميلة دى ؟؟نورتى المطبخ واهلا بيكى معانا بالنسبة لاقتراحك احنا فعلا فكرنا فية و*****الله ننفزها هة يا بنات هبة وتماتيا ونوودى ومووتى و لاروز و عواطف و زئردة بما انكم دائمين معانا يعنى البيت بيتكم و خصوصا بعد الاحتلال الاخير ...... بس عايزة رئيوكم تحبوا نعمل التلخيص و نرسله لاعضائنا فى المنتدى بتاع عرايس مصر و للى يطلبه ؟؟؟ولا نعمله ونعمله فهرس للسهولة فى البحث عن الصنف و ننزلة كموضوع جديد و نطلب من المشرفات تثبيتة ؟؟؟بس ارجوا الرد .. نانى لو كنتى فاضية موراكيش حاجة ممكن تكتبى لبكرة فى الصفحة لان ورايا مشوار ضرورى الصبح ؟وانا لما اجى اكمل عليكى بأزن الله
12-06-1426 هـ, 01:38 صباحاً

انا راي يا دون نعمله ملف و نثبته و تكون الفايدة للكل وبرضه نسمع باقي الآراء
12-06-1426 هـ, 03:04 صباحاً

الساعة الآن 10:02 .