تسلم ايديكى يا دندونتى على السلمون وهجربه واقولك عملت ايه
انا قصدى على البطاطا اللى بتتهرس بالسكر ةاللبن تقريبآ وتتحط فى الفرن ياريت تكونى عرفتيها

اختك ام زياد
16-06-1426 هـ, 01:06 صباحاً

دون هجرب البيتزا واقولك على النتيجه .................ربنا يستر وما اترميش انا وهى فى الشارع
16-06-1426 هـ, 03:03 صباحاً

دون ..
عاوزه حاجه ..
ليه ما قلتيش بإن فيه أماكن تانيه بتروحيها ؟؟ ..
خلاص .. أنا كبرت وقريت وشفت كل حاجه .. وإتعرفت علي بنات تانيين

نور نور ... بالنسبه لطحينة المطاعم إللي إنت عاوزه تعرفي إزاي بتتعمل
أنا بعد تفكير .. عرفت بأنها بتتعمل بالطحين مش بالطحينه
يا بنتي والله بتاعة البيت أحلي .. مطاعم إيه يا نور
16-06-1426 هـ, 08:51 صباحاً

صباح الفل يا نانى ولا اماكن بروحها ولا حاجة يانانى انتى فاهمة دون غلط ..انا اساسا ماعرفش اى حاجة فى الكمبيوتر غير القسم اللى هبة قالتلك علية الاخير فقط ودة الوحيد اللى اعرفة واللى بشاركهم فية من اشهر فقط .. وبعدين واحدة طلبت منى اكلة و الاكلة جرت اكلة اضطرينا نفتح المطبخ بتاعنا يبقى كل اللى فية ليهم يعنى نبقى تبع بعض ...وبس رواء فتحت بتاع الزواج وطبعا دى تبعنا دخلت لها و بعدين هبة فتحت بتاع البشرة وربضة دى تبعنا غير كدة ولا بروح ولا باجى ولا عندى استعداد فى التوسع لاماكن اخرى .. انا يادوب وقتى على اد هنا و الكلمتين اللى بحطهم هناك لان البنات دول زى ما انتى شايفة بينا عشرة وحب ما بقدرش مخشلهمش ..حتى لو تلاحظى ان محدش غريب بيدخل عندنا كتير لانى مابتجولش برة فمحدش يعرفنى ...

المهم يا ست الكل انا شغالة فى الملخص بقدر الامكان عشان نفسى الحق ادية لمووتى الاحد او الاتنين علشان هى حبيبتى حتعملنا التقفيلة الاخيرة بتاعتة لانى ما بعرفش .. بس لقيت الاطباق السخنة اكتر بكتير من الحلويات فلو عندك وقت يانانى تنزلى اى اصناف حلو تختر على بالك يبقى ياريت يعنى مش شرط بالطلب ....
وعلى فكرة انا كل اللى اعرفة كمان مكان موقع عروض كارفور و دة كان من احدى البنات وحنزلهلك وتبقى دى كل معلوماتى عن النت ..
16-06-1426 هـ, 10:15 صباحاً

http://www.carrefour.com.eg/arabic/promotions.asp
دة بتاع كارفور يا نانى
16-06-1426 هـ, 10:30 صباحاً

الساعة الآن 05:07 .