تسلم ايدك ياابله دون على الحجات الخرافه الي بتعمليها هتخليني أبطل أعمل انقلابات في البيت وأقوم زي البهيمه علشان أعمل حاجه من حجات الفذه إنتي وأبله ناني
وبعدين أبله دون هوه مش فكره التلخيص للمنتدى ده كانت فكرتي ولا ايه
على العموم أنا كان نفسي اشارك وأعمل لكم مرة تلخيص
16-06-1426 هـ, 01:23 مساءً

حبيبتى احلام .انتى نفسك على فكرة حيبقى حلو فى الاكل لان عندك استعداد جميل وبالنسبة لفكرة التلخيص الصراحة هى كانت فكرة بونبوناية من زمان بس هى اختفت من مدة والا كان زمنا خلصناة من زمان .. طيب ابتدى معانا انتى يا احلام فى الجزء التانى حمعى اول باول الاكلات فى الوورد بس خلى الحلويات لوحدها و الساخنة لوحدها و يبقى جزاكى الله كل خير
16-06-1426 هـ, 01:37 مساءً

والله تعباكى معايا يا جميل طريقة حلوه جنا ن وان شاء الله افرحك بكره واعملها وادعيلى بس انتى لازم تدوقيها علشان تحكمى بنفسك عليا ويارب تعجبك بقه شكرا don don حبيبة الملايين
16-06-1426 هـ, 03:43 مساءً

انا نفسي اتعلم طريقة عمل تورتة سهلة
يعني لما يكون فيه مناسبة وحابة اعمل تورتاية سهلة بس تكون مميزة وغنية بالشوكولاتة او الكريمة بس تكون سهلة اهم حاجة
ممكن دون او ناني يدلوني الله يكرمكم؟؟؟
وهل بتبقي بالعجينة الاسفنجية ولا لها طريقة مخصوص
16-06-1426 هـ, 05:37 مساءً

معلش يا دون دون اصل انا اجازة يوم الجمعة

وادينى جيييييييييييييييت اهه النهاردة

بس معايا الساليزون بس وطلعت مسطولة كبيييييييييييييييييرة ونسيت اجيب طريقة تورتة الكنافة

بس معلش بقى مسيركو تتعودوا على السطل اللى عندى لان مافتكرش ان الموضوع ده هايتعالج

اااااااااااااااااااااه نسيت

ميرسى ليكى على الترحيب اللى زى السكر زيك <<<<<<<<< مش قلتلك مسطولة

احلام العصفور ميرسى يا حبيبتى على الترحيب وربنا يخليكى

اوضتى حبيبتى يا دون هى اكتر مكان احس فيه بالراحة وخصوصا الركن الخاص بى <<<< سريرى العزيز >>>> سبب مقنع مش كده
16-06-1426 هـ, 05:39 مساءً

الساعة الآن 01:21 .