المنتدى شكله وحش اوى يا دون من غيرك والله دخلت عرفت انك مش موجوده الصفحه شكلها وحش من غيرك والله ربنا ما يحرمناش منك يا غاليه .
والله الموضوع الى انتى كتباه ده جميل جدا وتتصورى انى كنت محتاجاه اوى لانى حاسه انى ما عنديش وقت اعمل اى حاجه نتيجة انى ما بعملش تخزين لاى اكلات بس افكار رائعه والله الواحد حاسس انه لو عمل الافكار دى مش ها يجيله اكتئاب من التفكير فى هاناكل ايه بكره بس يا ريت تكملى يا دون والله ربنا يخليكى حبيبتى ويكرمك يا رب وعلى فكره البيتزا طريقتها حلوه وعجبتنى وعجبت جوزى كمان بس حاسه ان الفرن عالى خلاها احمرت زياده اوى من تحت فى الفرن كانت هاتتحرق مش عارفه ليه مش عارفه الفرن الى عالى والا ايه بقولك ايه يا دون
انا عايزه اسال معلش سوال
هو التوست بيتعمل ازاى ممكن استعمل طريقة الفينو والا له طريقة تانيه
سوال كمان يا ريت اضافه للموضوع تقوليلنا ايه الخضروات الى لازم تكون موجوده فى الثلاجه بشكل ثابت لعمل االاكلات وايه الاشياء الازمه للمعجنات بحيث الواحد اما ينوى يعمل حاجه تكون مكوناتها موجوده باستمرار عنده
ربنا يخليكى دون ويكرمك على تعبك معانا
18-06-1426 هـ, 05:37 مساءً

بقى كده برضه يا mooty مكانش العشم

طيب عارفة لما تعمليه ويعجبك هابقى انا اللى ماسكة الكرسى وانتى اللى فى الجنب التانى

وبعدين زى ما بيقولو ضرب الحبيب زى أكل الزبيب

تعالى بقى لما اديكى شوية زبيب <<<<< بانتهز الفرص
18-06-1426 هـ, 05:47 مساءً

طب ما تزعهلييش يا اراورة ((بدلعك اهو))

بس عارفة يا ست era بس عارفة انا بقى مش ها اعمل فيكى اللى انتى شوفتية لا
انا ها احطك فى الفرن بدالة ((اوكى)) ((هو دة جزاء الجميل))

وبعديين اكل زبيب اية انا عاملة دايت (( بستغل الظروف ))

دوون انتى فيين انا قاعدة مستنياكى...
18-06-1426 هـ, 06:30 مساءً

ازيك يا لا روز
انا يا ستي اللي باعمل الكريم باتسير و هو سهل خالص
بيضه و 2 معلقه نشا كبيره و ربع كوب سكر و تقلبيهم جامد و بعدين تكوني مسخنه نص كوب لبن مع ربع كوب سكر علي النار و بعدين تحطيه علي الخليط الاولاني و تضربي بمضرب البيض اليدوي جامد خالص و انا باحط شويه عصير اي حاجه عندي عليه و تحطيه فوق التارت
اي خدعه
18-06-1426 هـ, 06:40 مساءً

دندوووون
انتى فييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟

ادخلى على الماسنجر
18-06-1426 هـ, 07:18 مساءً

الساعة الآن 01:18 .