يا سلام يا نوودى دة احلى صباح ..وفى منتهى الهدوء .تقولى نسمة ..

ميرو ..اظن بعد اللى قلتية امبارح ( الباب بيخبط افتحى للبوليس )انا من رأيى تخليكى فى المطبخ احسنلك وتسيبك من المحاماة

دى خالص عشان الناس تعيش
عاشقة زوجها وابنها انا رديت عليكى على الخاص حالا ..
وعلى فكرة يا نوودى انا معاكى ان مكنش يصح ابدا ان مووتى تسافر من غير ماتقلك دى حتى ماعبرتكيش بكلمة وهانت عليها العشرة لألألأ انا لو منك مكلمهاش تانى ( انا بس بهدى النفوس )

الاخت العزيزة fairouzsnono اولا شكرا لمرورك فى قسمنا واحنا كاتبين هنا البتون سالية بطريقة ناجحة 100 /100 وعموما احنا حاليا فتحنا الجزء التانى وهزا الجزء انتهينا منه وعموما فى خلال هزا الاسبوع بأزن الله حننزل فى المنتدى تلخيص كامل لجميع الاكلات اللى فى هزا الجزء وشكرا لك

يا سلااااااااااااااام يا دندون يا جميل يا بتاع تهدية النفوس انت!!!! مش كده برضه يا دندن؟؟ هنت عليها خلاص عشان طلعت بتعرف تعمل قراقيش!!!!!

ميرو يا جميل، احلى صباح بريحة الكباب المشوي عالفحم يا جمييييييييييييييييل!!!
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

ارجوا عدم اضافة اى مشاراكات جديدة هنا ... لقد تم فتح الجزء التانى بحمد الله http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?p=4010927#post4010927

انا جييييييييييييييييييييت

من غير ماتيجو عندى ولا تدونى بوسات ولا حاجه

مؤدبه جدااااااااااااا انا عارفه
اما بالنسبه لموتى ونودى انا مش عارفه يا نودى انتى مستحمله موتى ازاى يا بنتى ده انا حتى كتبت لها ولا ردت عليا طوق طوق طوق تعالى يا نودى هنا فى حضن عمو ما تصحبيش البنات الوحشين دول ثانى

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالان

اليكم سياداتى سادتى

هتكرهوا عيشيتكم انا عارفه

طاجن البطاااااااااااااااااااااااااااااطس

المقادير
طاجن بطاطس
الطريقه
ناكله بالهنا والشفاااااااااااااا

اىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

طب خلاص والله

طاجن البطاطس
المقادير:
كيلو بطاطس - 2/1 كيلو لحم مفروم - بصله كبيره- 3 ملاعق زبد كبيره- كيس بسله مثلجه- قطع فرانكفورتر مقطعه مكعبات او سلايسيز- كوب لبن - 2 صفار بيضه.

على النار نعصج اللحمه بالبصله والملح والفلفل والبهارات وملعقه زبد واحده نشوح البسله فى 2/1 ملعقه زبد ونضيفها الى اللحم وتترك على النار مع اللحم حتى تتشرب مائه.
نسلق البطاطس وتهرس ويضاف لها باقى الزبد واللبن وصفار البيضه وقطع الفرانكفورتر بعد ما تهدأ نجيب طاجن او بايركس ونضع فيه نصف ملعقه زبد سائحه ونرشه بالبقسماط نفرش 2/1 مقدار ابطاطس ثم نضع اللحم المفروم وبعدين نصف مقدار البطاطس ونرش الوجه بالبقسماط وندهنه بصفار بيضه ندخله فرن حامى على الاقل 2/1 ساعه ويمكن رش الوجه بالجبن الرومى المبشور

والف صحه وعافيه

واستننونىىىىىىىىىىىىىىى فى طاجن النودلز

مش هغسل الطباق يعنى مش هغسل الطباق
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

الساعة الآن 11:44 .