ايه اخبارك ايه الججمال ده كله تسلم ايدك دون ربنا يكرمك انا مش ملاحقه اعمل حاجه وانتى عارفه بقى الوقت مقطع بعضه معايا معلش منت عايزه اسالك سوال هو ينفع مع الكبده البانيه يتقدم معاها ايه غير المكرونه وشكرا يا جميل اصلى بصراحه زهقت من المكرونه ونفسى اغبر

هبه عامله ايه جميل انى شفتك هنا واكلاتك جميله وباين عليها لذيذه تسلم ايدك
دينا مرسى يا قمر على الارز البخارى تسلم ايدك
بصى كمان معلش سؤاااااال غبى ممكن طريقة المكرونة العادية اللى بالصلصة و المكرونة اللى بدون صلصة علشان معلش كلهم خرجوا من موود المبتدءات إلا أنا و ايه اللى يخلى المكرونة تعجن أو تلزق فى الحلة ايه الغباء ده ؟
ادخلوا هنا " منتدى العروض التجارية للمصريين"
بنات مصر تعالوا نجدد أيامنا الحلوة
ولدتك أمك يا ابن آدم باكياً و الناس حولك يضحكون سرورا
فاجهد لنفسك أن تكون إذا بكوا يوم موتك ضاحكاً مسروراً
حبيبتي ياdon
بصراحة الملف روعه اوي وتسلم ايدك يارب
بس بعد اذنك انا عيزة طريقة المخلل المشكل
صباح الخير على احلى شيفات
دون مبدعة دائما
نانى انت فين مختفيه
ام باسل عملت المخروطة بس عجنت ، تفتكرى ليه؟
عقبال دينا ما تيجى وعقبال نودى ما تعرف تروح الحمام هكتب لكم طريقه روعه لبيض بالطماطم عشان دينا ما تزعقليش ما هو اكتب تزعقلى ما اكتبش تزعقلى برضه

يالا

بيض بالطماطم للحلوين

المقادير: ل 5 افراد

5 بيضات - 2/1 راس ثوم -فاصوليا بيضاء مسلوقه (ممكن بواقى من اليوم السابق)- 4 طماطم - زبد - ملح - فلفل- ممكن وضع شيفز وهو نوع من الخضار زى الجرجير والبقدونس وموجود بكثره فى السوبر ماركت الكبيره

نضرب الطماطم فى الخلاط وبنهرس الثوم نضعهم على النار بحته زبد وبعدين نضيف الفاصوليا البيضاء والبيض واخيرا الشيفز نعمله زى قرص كبير ومش زى العجه وبالف هنا وشفا
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

الساعة الآن 11:43 .