Analysis Services
اقتباس مشاركة  (tamatiaa)
صباح الصباح علي قلبي اللي بقي مرتاح ( بعد معرفتكم طبعأ")
بس بالله عليكم ادعولي اروح شقتي بقي و اعمل اي حاجة مامتي مبتحبش تشوفني حتي علي باب المطبخ..المهم

هبهوبة ايه يا عم التهديد دا احنا مش اد انك تمشي .. عامة اللي بيجي هنا مبيطلعش ابدا" ودي واكيد حبيبتي don متقصدش تقلل من اهمية مشاركتك معانا دي عسل والله دمها شربات اخف دم في البنات كلها. علي فكرة انا كنت عايزة طريقة التارت من زمااااااان

وجزاها الله خيرا" علي اللي بتعملوا علشانا والله ربنا يباركلها في اولادها.

الميزى في الصفحة دي انها عن تجربة و don ماشاء الله عليها انا عن نفسي بثق فيها فيعني الواحد بيعمل وهو مغمض لكن بقية الوصفات ممكن تكون مش متجربة فعلا
أنا بقي عايزة عايزة عايزة ويارب بقي حد يفتح بقه ويقول ييييييع
( الممبااااااااااار) بعشقه انا مامتي بتعملوا مرة كل سنتين علشان محدش بيحبه بس بتعملوا صغير و تقطعوا حلقات تخينة شوية زي اللحمة الباردة كدا بس طبعا حلقات عريشة بمووت فيه بس الخلطة واه من الخلطة
21-04-1426 هـ, 10:22 صباحاً

السلام عليكم
tamatiaa.... بالنسبة للممبار لو عايزة !!!! راح أبعث لك طريقة رائعة على الخاص بس مش فاضية اليومين دول فأصبرى عليه .
والله أختى ما بهدد بس أنا تأكدت بطرق خاصة وكلامى صدق أن الأخت ما تبغى حد يشاركها بالموضوع وهى حرة فى موضوعها و أعتقد اللى بيبغى يكمل يعمل لنفسه موضوع لوحده .
أختك هبهوبة
21-04-1426 هـ, 10:34 صباحاً

صباح الفل عليكو

هدوة اللعب شوية يا جماعة فى اية المشكلة كلنا حبايب واخوات

هببهوبة و**** انتى سكر ووصفاتك جميلة وطبعا خليكى معانا كلنا هنا بنستفيد من بعض

وdon و**** عسل وطيبة ومتقصدتش حاجة هى بس قصدها ان الوصفات ال تكتب تكون سهلة ومتجربة وجديدة لان القسم هنا مليان بوصفات الاكل

don:_

يا قمر براحة علينا يا عم البنت زعلت مننا كدة مفهاش حاجة يا دون لو حد كتب وصفة حلوة حتى لو كان منزلها قبل كدة ممكن اوى كتير مننا مكنش خد بالة منها

المهم نستفيد كلنا

المهم يا دون

كنت عايزة اعرف طريقة الارز المعمر بس الحادق ال بالفراخ او اللحم

والرز الكبسة لو تعرفى تعملية لان الوصفات ال ف القسم مش فاهاها انا بعملة بس بالزبيب والرز البسمتى وبحطلة كركم وقرفة بس
هما بيعملوة فية فراخ او لحم مش فاهمة ازاى؟؟؟؟

حتى كمان بشوف الرز طالع لونين رزة اصفرة ورزة ابيضة بتتعمل ازاى دى؟
21-04-1426 هـ, 11:57 صباحاً

هبهوبة:_

انا بمووووووووت فى الممبار وياريت تنزلية على العام من فضللك

مش مشكلة كذا طريقة تكتب المهم النفس يا بنات هههههههههههههة شفتوة الحكمة
21-04-1426 هـ, 11:59 صباحاً

نفسى اعرف اشمعنى صفحه المصريات دونا عن كل الجنسيات مليانه خناق
الرسول قال لما الواحد يموت ينقطع عمله الا من ثلاث
منهم علم ينتفع به يعنى انا لو علمت مروه طريقه الرز المعمر وساهمت ولو بحاجه بسيطه فى اسعادها وهى علمت بنتها وبنتها علمت بنتها ......... وهكذا لغايه يوم الدين وانا فى قبرى يوصلنى الثواب والكلام ده انا قلته اكثر من مره يا جماعه لو سمحتم احنا الانترنت نفعتنا اكثر ما نفعت اهلها فى نشر دينا وفى تزويد حسناتنا على جميع وشتى الاصعده فبلاش بقى بقرش ملح نبوظ الطبخه هبهوبه ودون الاثنين لازم يبوسوا راس بعض وعشان خاطر ربنا خلينا نتفرق احباب وما نبوظش ثوابنا انا متاكده من نيه دون وهبهوبه وده كفايه.
بحبكم فى الله كلكم وربنا يقدرنى واكسب ثوابات منكم على قد ما اقدر
21-04-1426 هـ, 12:13 مساءً

الساعة الآن 03:48 .

تنبيه: كل ما يطرح من مشاركات في موقع عالم حواء يمثل رأي كاتبه فقط ولا يمثل رأي إدارة الموقع.
© 1998-2017 Hawaa Forum, Co.‏