انتو بتتكلموا بجد دون زعلانه للدرجه دى؟!!!!!!!!
مش معقوله انا لا اعتقد بيتهيالى انها مشغوله بس فى حاجه غيرنا هو ايه يا جماعه هى الست ما ورهاش حد غيركم ولا ايه؟
وبعدين انتو تلموا بعض وتطبخوا كام وصفه من دون على كام وصفه من هبهوبه ونروح ندى كل واحده وصفات الثانيه عشان الاثنين يولعوا فينا

انا بهدى النفوس
21-04-1426 هـ, 04:21 مساءً

مين كان اقترح نعمل ملف للخناقات والله فكره حلوه انا هفتح الصفحه بس افتحها فين يا ولاد؟
والى يضايق يقول للثانى اطلع لى بره؟
21-04-1426 هـ, 04:23 مساءً

السلام عليكم
omhabeba2000
يا ستى أنا لا ست الكل ولا حاجة ومش حفتح ملف وقلت اللى عايز حاجة يراسلنى على الخاص وأنا تحت أمركم وبعدين أنا كمان بحاول أشرح كل خطوة وبدقة والغلطة كانت منى لما فهمت أن الموضوع مفتوح لجميع المصريات سواءا يفيدوا أو يستفيدوا..... وأنا مزعلتش من حاجة بس كان من الأول صاحبة الموضوع تقول على العام مش عايزه حد غيرى فى الموضوع يقول وصفات مجربة وأنا مكنتش كتبت غير شكرا على الموضوع الحلو ده وخلاص...

waswosa
متعتزريش ولا حاجة بس صدقينى أنا عندى وصفات من الشيف أسامة من حوالى سنة ولو تدورى عليها متلاقيهاش دلوقتى أنتى عارفة كويس المنتديات والتغييير الالى بيحصل فيها وساعات التدمير اللى بيحصل لها...

هبه عبد العظيم
انا بهدى النفوس واضح يا عسل

انتو بتتكلموا بجد دون زعلانه للدرجه دى؟!!!!!!!!
مش معقوله انا لا اعتقد بيتهيالى انها مشغوله بس فى حاجه غيرنا هو ايه يا جماعه هى الست ما ورهاش حد غيركم ولا ايه؟
لا تخافى أكيد راجعة لموضوعها هو فى حد عمل لها حاجة عشان تزعل الله يوفق الجميع .......
أختكم هبهوبة
21-04-1426 هـ, 04:40 مساءً

يوه بقى يا هبه ما تقفيش على الوحده كده لكل واحده فينا فى الاول وفى الاخر الموضوع كله هزار وهتشوفى لما دون ترجع ان الموضوع ما يستهلش كل ده ويا ستى انا مش خايفه ان دون تمشى ولا خايفه انك تمشى الارزاق على الله يا ست هبه يعنى هيبر هيبطل يبيع فاصوليا خضراء لو انتم ما كتبتوش لنا وصفات نكبر مخنا شويا يا هبهوب ومستنيه تليفونك انا هبقى فى البيت بعد ساعه ان شاء الله ما تتاخريش عليا.
اول مره اشوف واحده اسمها هبه وحماقيه امال انا بارده لمين هه؟
21-04-1426 هـ, 04:50 مساءً

اقتباس مشاركة  (هبه عبد العظيم)
نفسى اعرف اشمعنى صفحه المصريات دونا عن كل الجنسيات مليانه خناق
الرسول قال لما الواحد يموت ينقطع عمله الا من ثلاث
منهم علم ينتفع به يعنى انا لو علمت مروه طريقه الرز المعمر وساهمت ولو بحاجه بسيطه فى اسعادها وهى علمت بنتها وبنتها علمت بنتها ......... وهكذا لغايه يوم الدين وانا فى قبرى يوصلنى الثواب والكلام ده انا قلته اكثر من مره يا جماعه لو سمحتم احنا الانترنت نفعتنا اكثر ما نفعت اهلها فى نشر دينا وفى تزويد حسناتنا على جميع وشتى الاصعده فبلاش بقى بقرش ملح نبوظ الطبخه هبهوبه ودون الاثنين لازم يبوسوا راس بعض وعشان خاطر ربنا خلينا نتفرق احباب وما نبوظش ثوابنا انا متاكده من نيه دون وهبهوبه وده كفايه.
بحبكم فى الله كلكم وربنا يقدرنى واكسب ثوابات منكم على قد ما اقدر
21-04-1426 هـ, 06:38 مساءً

الساعة الآن 12:56 .