ميرسي ياdon
يارب يخليكي ياعسل
استني لا تروحي خليني لما اجي نروح سوا (جد والله ماامزح)

و اذا مصرررة تروحي ابو شقرة لحالي سلمي لي على الجيران والحته وام حنفي

يلا باي ياجميل ومشكورة جدا
اقتباس مشاركة  (**مروة**)
don:_

ليا كام سوال كدة لانى نفسى اعمل بسبوسة وشفت طريقتك فى الملف الاول بس لاحظت انك مش بتحطى زبادى وكاتبة قشطة دة بديل للزبادى يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واهم حاجة انى مش بحب القشطة لكن لو طعمها مش باسن مش مشكلة هل طعمها بيبان فى البسبوسة يعنى؟؟(( ايوة يا مروة القشطة بدل الذبادى و طعمها مش بيبان و بتبقى حلوة ))
وكمان السميد دة بيتجاب منين انا معرفش؟؟مش هو دة الاكياس الجاهزة بتاعت البسبوسة ولاغيرة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (( ايوة هو بس روحى عند بتوع العطارة حتلاقى عندهم بالكيلو و فية نوعين هاتى النوع الناعم )) وكمان انتى كاتبة فى وصفة البسبوسة معلقتين بس سميد وباقى الوصفات كاتبين كوبيتان؟؟ هل انتى غلطانة ولا معلقتين كفاية ولا اية؟معلهش اصلى لخمة ومش فاهمة (( معلش ممكن يا مروة تقوليلى البسبوسة صفحة كام و انا حدخل اشوفها و ارد عليكى ))

وكمان انا بعمل حاجة فى الفراخ واللحمة يعنى لو ححمر اللحمة او الفراخ بحب اكون سلقهم الاول مش بحمرهم نيين علطول اختصارا فى الوقت بس مش عارفة كدة صح ولا غلط ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(( بصى يا مروة انا بعد مابسلق الفراخ او اللحمة لازم بشوحهم فى معلقة سمن + فصين مستكة على فصين حبهان لما ريحتهم تطلع حطى الفراخ او اللحمة تقليبة و روحى طشة ماء السلق عليها و تاخد غلوتين اولا حتلاقى احلى شوربة و الطعم غير بدون اى ظفر و بعدين اشيلهم من الشوربه و احمرهم .. يعنى سلق ثم تشويح ثم تحمير))

ويعنى اية صينة حمام كوبلست ال انتى كاتبة فى الصفحة الاولى؟؟؟؟؟؟؟؟؟معلهش اسئلتى متاخرة بس لسة بنقل فى الملف الاول

كمان كنتى مرة قولتى عن بسكويت بالشكولاتة سريع ممكن تشرحهولى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ميرسى وطولت عليكى

باى يا جميل

ويا جماعة حد يبعتلى التلخيص تانى لان لاروز مطنشانى وانا زعلانة منك يا لاروز
طيب يا مروة حكتب لكم كلكم الطريقتين اللى انتى عيزاهم بالتفصيل كدة كلة تمام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أهلا مروه
أنا شايفه الويكه أهي بالشوربه .. عارفاها حلوه كتير .. ياه فكرتيني بيها يا مروه
إنت عارفه زمان كانوا بيقلبوها ( بمفراك ) يعني يفركوها بملعقه خشب طويله لها شكل خاص ودي تبقي ويكه بدون صلصه وبتتعمل بالباميه الناشفه وتكون مطحونه
don
الأكل في مصر حلو كتير .. وحاجات كتير منسيه .. .حاولوا تفكرونا بيه
بعد اذنك انتى منين يا نانى ؟ ولو فى بالك حاجة معينة قولى

انتى رحتى فين يا هبة؟؟؟؟؟؟

الساعة الآن 12:29 .