هبه عبد العظيم
كلام نبيله مهم جدا وفروتى عملت لك مرجع انا نفسى عملت له كوبى عشان استعمله لما تنزلوا المطار او الاوتيل فيه كتيب صغير كده فيه كل فتفوته فى مصر ب 20 جنيه ممكن تاخذوه وفيه الاسعار ومتقسم بالالوان تبع الاماكن
انا مع نبيله الا فى حاجه واحده لو اخذتم تاكسى وحسيتم انه ابن حلال ولا يغالى خلوه معاكم باقى الرحله للان التعرض للركوب كل مره مع حد احيانا يكون كويس واحيانا لا فايه المشكله انكم تكونوا مع واحد معين يراعى ربنا ويكون كويس ودول كثير وانا شخصيا اعرف واحد محترم جدا ويقوم بتوصيل عائلتى فى حاله انشغالى اذا تحبى تخلى رقمه معاكى راسلينى على الخاص.
لا تفوتى الذهاب للقلعه
هبه عبد العظيم
طبعا البيت بيتك
ده ساعات احنا بنحس انه بيتك اكثر ما هو بيتنا
اهلا وسهلا وبيوتنا قبل اوتيلاتنا مفتوحه لكم
طوق البنفسج
طوق البنفسج
هلا عطر الليالي...أنا كل كم سنة أسافر مصر...وأكثر شي أنزل القاهرة...وترى مصر مثل الامارات مثل السعودية, فيها الزينين والشينين.

بس ميزة الشعب المصري: البساطة وحب الفرفشة :icon28: حتى لو هموم الدنيا فوق راسه :(

وعمري ما تعرضت أنا أو أمي لمضايقة, بالعكس نسبة المنقبات والمختمرات في مصر ما شاء الله كبيرة.

أماكن التسوق: ما شاء الله البنات ما قصرن, بس بعد في مكان اسمه كرداسة يبيع جلابيات وايد رخيصة, لو تعرفين وحدة مصرية هناك وايد بتساعدج.

والحلو في مصر: سنة عن سنة تتغير وتحلو.....ياعيني على جمالك يامصر :27:
omyoussef
omyoussef
اهلا بيكوا في مصر والبنات ما قصروا معكم
بالنسبه للتاكسي
ممكن تأجروا عربيه
elianora
elianora
انا مش عارفة الكلام دة جابتة منين بس بجد المنقبات عندنا كتيييييير ومفيش الكلام دة خالص