السلام عليكم
جزاك الله كل خير على الأسم الحلو وبالنسبة للقرص الناشفة اللى بالزيت تكون مثل العيش فى الشكل والطرية مثل اللى بالعجوة ... وتحت ؟أمرك يا قمر ....سؤال فضولى شوية هو أنتى جوزك مصرى .؟
.أختك هبهوبة
زهره النوير 00نورتى الموضوع والله يجازيكى كل خير 00استفدت منك كتير
والله يسلمك يارب من مكروه00وان شاء الله الزياره الجايه تكون لمصر ومتنزليش غير عندى

هبه الهبهوبه اللهلوبه 00عجبك الاسم؟ده تاليفى والحانى وتوزيعى كمان00خخخخخخخخ
آه جوزى مصرى وانا مصريه ومن نفس المدينه كمان000ورقصنى ياجدع
وانتى مصريه 00بس كلامك ساعات بيكون سورى على كويتى على سعودى
انا برضه ساعات بقلب 00عشان اللغه تتفهم00لان الكلام المصرى مش الكل بيقدر يفهمه
وميرسى على تفاعلك حبيبتى
hello sherine tegii belsalama
law lekii fe el mashroom tell me we 7a2olek 7aga 7elwa we momken te3melii club sandwitches
رونى يا عسل الله يسلمك 00قولى اللى عندك على طول 00اصل اختك محتاسه 00لان دى اول مره00وعايزه اعرف كل حاجه

بالنسبه للمشروم انا بمووت فيه00لكنه فى الحر والسفر يخرب بسرعه00عن تجربه

المطلوب انواع لحوم مثلا00او وجبات 00وجوزى بيقولى بلاش البصل 00لانك عارفه بيطلع ريحه بسرعه ويبوظ
والف شكر مقدما يا حبيبتى

يا جماعه يلا فين تفاعلكم 00اختكم محتاره00ساعدووووونى
hi sherine
okay
howa momken tgarabii el chicken badal el mashroom
shawa7ii el chicken fe shewaya olive oil and garlic we ba3deen tekonii 3amla bashamel bas men 3'eer egg
we ba3deen 7otteh 3la el chicken then add chedder cheese
we ba3deen gebii el toast we 7ottii shewaya 3la kol wa7da we 3aleeha shewayet gebna
we ba3deen 7oteeh fe el forn le3'ayet ma el cheese melt..bas ..ta3maha hayeeeeellllll

we momken tegebii el boftek we te2ata3eeh tranchat we tetabeleeh be shewayet salt and peper and za3tar we shawa7eeh fe olive oil we ba3deen shawa7ii green peper we ba3deen 7otii mal3a2et flour then add the meat again we zawedii water la3'ayet ma yestewiii...da momken te7otii fee sandwitches we 3aleeha gebna slices...ya rab akoon afatek
take care ya gameela.

الساعة الآن 05:45 .