اقتباس مشاركة  (شيرى999)
السلام عليم بنات عندى لكم عرض ان شاء الله يعجبكم وتساعدونى ..انا شريت مكنسه كهرباءيه تغسل وتشطف سيراميك ورخام وبلاط وتغسل وتنشف موكيت وسجاد وتعقم المفارش والمخدات وتعطرهم وتعطر البيت وانتى تكنسى لان فيها مكان مخصص لوضع العطور فيها وطبعا تكنس البيت زى اى مكنسه عاديه ولها كمان كذا وظيفه ..وانا شريتها من شركه معينه بس لظروف معينه بغيت ارجع لهم المكنسه من ثانى يوم من شريتها بس رفضو وعرضو على انى ابيعها لاى وحده...مع العلم انها مره خفيفه وحجمها مش كبير يعنى توصل تقريبا عند الركبه ..انا شريتها ب7900 وراح ابيعها ب 5500 انا راح اخسر مره بس مش مشكله لانى مره محتاجه انى ابيعها 0 بس الاقى وحده تشتريها .. والله الموفق ارجوكم اللى عندها الامكانيه تكتبلى برغبتها بالشراء.... والله الموفق.....
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك ............ربى اغفر لى وارحمنى ولوالدى ولجميع المؤمنين والمؤمنات المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات اللهم اامين...اللهم اصلح لى ذريتى واجعلهم لى قرة عين واجعلهم من عبادك الصالحين وانفعنى بهم فى الدنيا والاخره يارب العالمين....اختكم فى الله شيرى999

الله يفرجها ان شاء الله
الله يفرج هم كل مكروب *****الله

اللهم ارحمني وأمي و أبي و أخي والمسلمين
الأحياء منهم و الأموات .. اللهم ادخلنا الجنة برحمتك لا بأعمالنا

اللهم نجنا من النار .. اللهم ارحمنا يوم لا رحمة الا رحمتك .. ولا تكلنا الى انفسنا طرفة عين...
اللهم خذ حق المظلوم ممن ظلمه ومتعه بالجنة يا أرحم الراحمين..

آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآمين

اللهم احفظ أهلي و زوجي و اولادي .. اللهم اهدهم و اصلحهم ويسر دربهم و احفظهم من امامهم و من خلفهم و من فوقهم و من تحتهم...آآآآآآآآ

الساعة الآن 07:27 .