ازيكم يا حلويييييييين

اختكم اللى هى انا 00000هتبدا نظام رجيم لانى بصراحه وزنى زاااااااد بهبل

والنظام سهل وخفيف000

بس مش عارفه

سلطه الدجاج

سلطه الملفوف بس طبعا مش بتاعه كنتاكى اللى فيها مايونيز 00عشان مفيش دسم

ملفوف مسلوق

سلطه تونه بدون زيت مع الحامض

من فضلكم ردوا عليا ضرووووووووورى 00لانى هبدا بكره ان شاء الله

ايه ده 16 دخلوا ومحدش عبرنى

انا هبدا الرجيم بكره00الله يخليكم اللى يعرف يقول 00عشان تساعدوا وحده وزنها عدا 90

مش حرام برضه؟
سلطة الدجاج عبارة عن خس مفروم خشن اي عريض وصدور دجاج مشوية خالية من العظم مقطعة على شكل اصابع وموضوع عليها التتبيلة التي ترغبين فيها مثل ليمون وشوي ملح وزيت زيتون او هناك سيسر سلط جاهزة توضع فوق الدجاج والخس وصحة وعافية .
سلطة الملفوف عبارة عن ملفوف مقطع حسب الرغبة وجزر مبشور وضعي علية خل ابيض وزيت زيتون وحبة ثومة مفروم ناعم وملح
اما بالنسبة الى الملفوف المسلوق لا اعرف
اما بالنسبة الى سلطة التونة الخالية من الزيت يمكن فرم حبة بصلة صغيرة عليها مع اضافة حبة طماطم مفرومة ناعمة والقليل من عصير الليمون .
هذة الطرق التي اعرفها وبالتوفيق ان شاء الله
مدام شيرين أنا أعرف سلطة التونة

هاتي العلب التونة اللي بدون زيت و ضعيها في مصفاة و غطيها و لو الجو حر عندكم ( دخليها الثلاجة تصفي كل الماي اللي بها ) ثم أضيفي عليها قطع فلفل رومي مقطع صغير و قطع خيار مخلل أيضا صغير و جزر مبشور و ملح و فلفل و بريكا و قليل من المايونيز خالي الدسم و أضيفي قليل من زيت الزيتون ( صحي و ما فيه مشكلة حسب آخر التقارير )
قطع زيتون صغير و آخيرا قبل التقديم بصل أخضر ( الورق فقط ) و طماطم قطع بس تكون جامدة مو مهرية
و بالهنا و الشفا ممكن إضافة الاجبان في ( بعد الرجيم )
و ربنا يوفقك غاليتي

يالله فرج همي يالله و هم المسلمين

ربي اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات
البحر الهادى00مشكوره حبيبتى00طريقه سلطه الفراخ جميييله

ام اسما00ازيك يا حبيبتى00كمان سلطه التونه روعه00اصل انا محتاسه فى الرجيم ده00بس ادعيلى يجيب نتيجه فى الاخر00والف شكر ليكى وبوسيلى اسما

الساعة الآن 06:05 .