والله العظيم والله العظيم انه هالمكنسه تجنن انا مو مصدقه ان مافى احد له رغبه فى انه يشتريها اكيد فى سبب انكم ماتبونها قولولى انتم مشككين فى انها جديده او مشككين فى قدراتها ووظائفها ولا مستصعبين السعر مع انكم انتم اللى ربحانين انكم لاقيتوها بها السعر ولا هى والله اعظيم انها ب7900 شوفو الفرق وانا راح ابيعها لانى مضطره ب5500 بس شوفو انتم من الرابح ومن الخسران بنات الله يوفقكم اللى تقدر انها تشتريها ومحتاجه لمكنسه زى هاذى بس فى شوية استفسارات فى راسها تقولى على الخاص وانا راح اخذ رقمها واتفاهم وياها عن اى شى هى تبى تستفسر عنه ارجوكم يبنات فكو ضيقتى الله لايوريكم ضيقه فى احد ....اما بالنسبه للى يدخلون موضوعى اول مره وماهم فاهمين ايش الموضوع راح اشرح ايش الموضوع ....انا شريت مكنسه كهرباءيه اسمها رينبو لها اكثر من وظيفه تغسل وتشطف سيراميك ورخام وبلاط وتغسل وتجفف سجاد وموكيت وتعقم وتنظف الفرشات تبع السرير والكرا سى والمخدات تبع السرير والكراسى وتغسل وتجفف الاشجار الطبيعيه والشمعدانات اللى فى السقف وتطهر جو البيت وتعطر البيت وتكنس البيت والله انك لو تشوفين التراب والوصخ اللى يطلع من الفلتر تبعها بعد الكنيس انك تحطين ايدك على راسك ولها كمان كم وظيفه المهم وحده خويتى الله يسامحها طلبت انى اطلبلها وحده وادفع لها اول قسط ولمن طاح الفاس فى راسى وصارت عملية الشرء باسمى تراجعت عن البيعه ودبستنى وانا زوجى هالايام يمر بشوية ظروف صعبه وماراح يقدر انه يدفع قسط مكينتين وانا طلبت من الشركه اكثر من مره انهم ياخذون الجهاز الثانى وانا متنازله عن القسط الاول رفضو وقالو لى انتى بيعيها واحنا علينا اننا نرسل للمشترى الاخر مندوب يعلمهم طريقة استخدامها ونكتب لهم بطاقة الضمان والفواتير وعلى فكره بطاقة الضمان مدتها 15 سنه الله يخليكم ساعدونى انى ابيع الماكينه اللى ورطتنى فيها هالبنت الله يسامحها ...
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك ............ربى اغفر لى وارحمنى ولوالدى ولجميع المؤمنين والمؤمنات المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات اللهم اامين...اللهم اصلح لى ذريتى واجعلهم لى قرة عين واجعلهم من عبادك الصالحين وانفعنى بهم فى الدنيا والاخره يارب العالمين....اختكم فى الله شيرى999

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
المكنسه هذي الكل يمدحها واخوي شاري زيها بس ماعندي ميزانيه عشلن اشتريها بس انصح
البنات انهم يشتروها وخاصه الي عندها اولاد فيهم حساسيه من الغبار
الله يجزاكى خير اخت الفاتنه نور على ردك الحلو اللى برد قلبى وانا قلت كلامى عن شهاده انا واثقه منها انها مكنسه ممتازه وان شاء الله احصل مشترى وعلى فكره المبلغ الى انا عر ضته لبيع المكنسه انا راح احط عليه من جيبى للى راح تشترى الماكينه لان القسط اللى باقى 5700 وانا عرضتها ب5500 اضافه الى انى دافعه فيها اول قسط يعن من جد اللى راح تشتريها مبروكه عليها ....
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك ............ربى اغفر لى وارحمنى ولوالدى ولجميع المؤمنين والمؤمنات المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات اللهم اامين...اللهم اصلح لى ذريتى واجعلهم لى قرة عين واجعلهم من عبادك الصالحين وانفعنى بهم فى الدنيا والاخره يارب العالمين....اختكم فى الله شيرى999

الله يفك ضيقتج أختي الغالية.. والله يسامح البنت..

فعلا ورطة.. وان شالله تلاقين اللي ياخذها..

أختي اذا عندكم جرايد ممكن تعلنين فيها أو الجرايد والمجلات الخاصة بالاعلانات..

والله يوفقج..

يجزاكى الله كل خير على ردك اختى *المسافره* بس انا مابى ادخل فى حوسة الاعلانات انا متاكده انى راح الاقى وحده تكون محتاجه لها وتشتريها منى هنا فى عالم حواء املى فى الله كبير وماراح ايئس ان شاء الله....

الساعة الآن 11:54 .