اختي بتمنى ما تزعلي من كلامي، بس ما أظن ولا وحدة من الاخوات بتجي على نفسها حتى تشتري شيء لا تحتاجه، خاصة انه ليس رخيصا. الأولى ان تتفاهمي مع صاحبتك التي ورطتك هذه الورطة، او انشري اعلان في الجريدة فربما يأتيك من يبحث عنها. المبلغ ضخم اختي، ولن تجدي هنا من يتخلى عنه دون حاجة حقيقية، فقط بغرض مساعدتك! ابحثي عن سبل اخرى، وفقك الله.
28-04-1426 هـ, 02:35 صباحاً

السلام عليكم اختى الكريمه .. انا مابى وحده تشتريها عشان ترضينى لانى انا نفسى لو كان احد غيرى فى هالموقف ماكنت جاملته بس وشريتها عشان افك ضيقته واعتقد ان هالكلام مره منطقى انا انتظر اللى تكون من جد محتاجه انها تمتلك مكينه زى هاذى شامله ومثاليه يعنى تكون محتاجتلها فى بيتها وانا مش قاعده انتظر صدقه اختى من احد اللى محتاجتها مبروكه عليها اما بالنسبه للسعر اختى الفاضله هالمكنسه مش هذا سعرها هذا سعر منى انا عشان الاقى احد يشتريها ولا هى اغلى من كذا بعدين الدفع مش راح يكون كاش راح يكون بالتقسيط كل شهر 2000 او 1500 ..ويعطيكى العافيه على الرد..
28-04-1426 هـ, 03:06 صباحاً

وش هالمكنسه الي بـ 5400
فيه صوره لها وايش مميزاتها ؟؟

..

.

28-04-1426 هـ, 03:57 صباحاً

السلام عليكم اختى العزيزه المتغليه ..هذى مكنسه اسمها رينبو والله ماعندى طريقه انى اصورها واحط صورتها لانى ماعندى كاميره اما بالنسبه لمميزاتها والله انها رهيبه لكل شى والله لاهانك اذ تبى تعرفى مميزاتها ادخلى على صفحه 7 اوسوى بحث باسمى وراح تطلعلك كل مواضيعى عن هذى المكنسه ..والله يعطيكى العافيه اختى ..واصلا هى مش بالسعر اللى انا حاطته والله انها ب7900 يعنى لا تعليق على السعر المحطوط ومشكوره اختى على الرد ..
28-04-1426 هـ, 04:19 صباحاً

اختي انا من الامارات واذا اخناها تكلفة الشحن شوي وشويات وموجودة عندنا هالماركة في الامارات
28-04-1426 هـ, 11:46 صباحاً

الساعة الآن 08:29 .