بس عندي سؤال واتمنى منكم الرد الشافي عليه

هل من مكونات الاعشاب الحنا السوداء او العفص والحديده ؟

آنا كنت بشتريها بس مادري خفت ان شعري يصير اسوأ بعدين!

لاحول ولاقوة الا بالله

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضى نفسه وزنه عرشه ومداد كلماته..

استغفر الله استغفر الله استغفر الله
غنوه ارسليلي عالخاص كل المعلومات

الخاص عندج مليان

كل الشكر لج أختي سمو الهمه على التوقيع

رتاج ارسلت لك التفاصيل شوفي الخاص حبيبتي
اقتباس مشاركة  (زمان يا حب)
الى الاخوات العزيزاتزمرده رحاب الحق وعين البحرين بصراحه انا كنت بتصفح الموضوع وعماله اقول ليه مفيش حد معترض كله بيقبل من غير ما يفكر فى النتائج انا مصريه اولا ثانيا شعرى تقيل مش خشن لكن تقيل وفيه كسره خفيفه لكن من تقله مش بقدر انى اعمله بالسشوار او حتى انشفه اول ما طلعت هذه الخلطه فى مصر كنت من اوائل اللى جربوها اولا لازم اقل شىء تقعد على الشعر مش اقل من 12 ساعه ده للشعر الخفيف اما التقيل او الطويل فلازم يوم وممكن ازيد والخلطه بتكون بارده يعنى لازم تاخدى برد ده اول القصيده ثانيا المخدات اللى بتنامو عليها حتى بعد ما تغسلى شعرك 20مره لازم يطلع عليها اسودبشكل كبير ثالثا وده الاهم انها مش بتفرد بالدرجه اللى انتم متخيلين ها يومين او تلاته وتحسى ان شعرك اصبح ناشف وعلى فكره انا واحده جت لى البيت وعملت هالى يعنى مش انا اللى عملتها وبعد فتره قلت جايز يكون فى خطا او غلط فى الخلطه جت مره تانى وعملتها لى عشان الشعر يشرب الخلطه كويش وللا سف لم تعطى النتائج اللى كنت بحلم فيها وكانت اعلانات الخلطه السوداء ماليه الجرائد فى مصر فعلا هذا للعلم مش عايزه حد يزعل لكن والله ده اللى حصل معايا اتمنى انى اكون افدتكم
مشكوره يالغاليه
بنات معقول كل اللي شروها مايردون يقولون النتيجه ليش يعني خل نستفيد كلنا
اختي بسألك وش هالاعشاب السحرية ومعقولة مافيها شي كيميائي أو ضار ؟؟؟؟؟؟
وانا أعاني من تساقط في شعري وفراغات وأنا شعري ناعم هل تصلح لي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسلي لي التفاصيل ورقم الهاتف؟؟؟؟؟؟؟
((((اللهم أجعل قرة عيني فالصلاة))))

الساعة الآن 06:30 .