مشكورين على المرور وان شاء الله الكل يستفيد
الى الاخت العزيزه جمانة الروح انا اسفه لانى كنت مسافره ثانيا حضرتك فى رسالتك على الخاص اتهمتينى انى القى التهم جزافا على الناس يبقى حضرتك لم تقراى رسالتى انا لم اوجه اى كلام لمدام فوزيه اللى حضرتك تتعاملى معها ولم اورد ذكر شخصها الكريم انا كان كل همى انى اقول عن تجربه حدثت معى مرتين لان اللعب فى الشعر بالذات امر مش سهل خصوصا اذا اتلف الشعر حضرتك اقراى كلامى كويس لانى انا معرفش السيده التى تتعاملين معها وبالتالى مفيش بينى وبينها اى شىء ولم اقل انها هيا اللى اتت لعمل شعرى انا قلت بامانه اللى حصل معى ده كل الموضوع وبعدين مش لازم كل موضوع ينزل الناس كلها توافق عليه صح مش كده فى ناس بتقبل وفى ناس بترفض لكن اللى يرفض لازم يكون عنده سبب وانا قلت السبب عشان البنات تعرف بس هوه ده الموضوع ويا ريت الكلام ده مايزعلش حد انا مش بتعرض لشخص معين انا قلت تجربه فقط ده كل الموضوع والله على ما اقول شهيد

أختي زمان ياحب
الموضوع هذا لي انا حبيبتي غنوه وليس للاخت جمانة الروح يمكن غلطي في عنوان الموضوع عموما حصل خير وهدي بالك قلبي وروقي والنقاش لا يفسد للود قضيه ومن حق كل وحده تقول تجربتها ’’’’ الله يوفق الجميع يارب
يابنات حبيت ابلغكم ان اعشاب فرد الشعر وصلت وموجوده عندي والحمد الله اتباع جزء منها وباقي جزء وياللي تحب تحجز وتطلب لا تتاخر لان الكمية الباقيه بسيطه ,,,,, الحقوا اجازة الصيف والاعراس واتمنى من كل بنت جربت الاعشاب انها تقول وتتكلم عن تجربتها بصراحه وما في شيء يزعل ,,,, دعواتكم لي ان الله يوفقني ويختار لي الاصلح واني ما يوم اكون السبب في اني اضر اي مخلوق والله اتمنى التوفيق للكل يارب

الساعة الآن 12:15 .