tamatia حبيبتى

الماسنجرين بتوعى الاتنين بايظين حتى نسيت الباسوورد بتاعتهم اصلا
السفيداب ده يا حبيبتى حجر ايرانى بيطحن بيه الجسم و بيقولوا بيبقى ابيض قشطة لون واحد كله

يعنى ادينا بنحاول و الله المستعان
24-06-1426 هـ, 08:13 مساءً
 
كيفكم يابنات مصر طمنونا عليكم سمعت ان فيه زلزال على القاهرة,إن شاء الله انكم بخير.
26-06-1426 هـ, 04:05 صباحاً
 
الى اغلى اخت

بصراحه وبدون مجامله فى حياتى كلها ماقابلت وحده بامانه واخلاص الاخت ام حبيبه احمد

قالت وصدقت فى كلامها وانبهرت بصراحه

لان فيه ناس يتكلمون كثير وعند المقابله يتغير كل شي

اما ام حبيبه فهى اكثر من رائعه

قابلتها هناك ولفتنى فى كل اماكن ومحلات سوق الحسين الى انا احتاجها

وقالت اي مكان ثانى تحتاجينه انا فى الخدمه

لكن على قول المثل اذا كان حبيبك عسل ماتاكله كله

وما اقول الا جزاها الله الف خير وجمعنا الله واياكم وجميع المسلمين بعد عمر طويل فى جنات النعيم
26-06-1426 هـ, 06:28 مساءً
 
السلام عليكم شلونك ياام حبيبة احمد
بصراحة انا ابسأل عن احذية وشنطDKNY في مصر بكم سعر الطقم (حذاء+شنطة)
ووين ينباع؟؟ ..... وتقدرين تجيبينة لي انا في الكويت..؟؟
و**** يعطيج العاااافية
26-06-1426 هـ, 07:07 مساءً
 
اختي أم حبيبة أحمد
يعطيك الف عافيه على المجهود الطيب وجزاكي الله خير
يليت يااختي تعطيني اذا تعرفي عناوين المحلات التي تبيع
الادوات الفنيه اختك غاويه اشغال يدويه مثل الصوف وانواع الخيوط
وكذلك اللوان مثل الوان الزجاج مثلا محل معروف للا غراض الفنيه
على فكره انا على طول انزل مصر سياحه بس عمري ماسئلت
اذا شفت مكتبه وعجبني شي اشتري وانا اعرف ان فيه محلات متخصصه
بس ماعرف العنوان اكون شاكره لك لو تعرفي عناوين تعطيني لو على الخاص
وسامحيني اختي اذا بتعبك معي
26-06-1426 هـ, 09:42 مساءً
 


الساعة الآن 07:57 .