السلام عليكم
مضيعة اسمها تنورى مصر ان شاء الله و تيجى بالسلامة
بالنسبة للاماكن النزهات فيه حديقة الازهر دى فى طريق صلاح سالم جميلة جدا و ممكن الاولاد يروحوا دريم بارك و ماجيك لاند فى 6 اكتوبر غير ان القاهرة مليانة مولات و سينمات ومسارح فى كل منطقة تنزلى فيها و فيه الميريلاند فى مصر الجديدة و بالنسبة للخادمة انا و الله ما اعرف واحدة اضمنها عندنا ازمة شغالات دلوقتى بس ممكن لو تحبى تعدى الولاد عليا و انتى اتفسحى انتى و زوجك براحتكم انا فاضية ما وراييش حاجة

الاخت رنين الصمت انا مش ناسية بس لقيت قرايبى فى مارينا و اول ما يرجعوا حاخد منهم سى دى و ابلغك باللى فيها لو عجبك ابعتهالك
اختي انا ابغى اشرطة فيديو في المكياج والتساريح ممكن تساللي وين تنباع وبكم

مع خالص احترامي
مرحبا ام حبيبه احنا نازلين مصر الاسبوع الجاى لمدة اسبوعين فى عندك فكره عن سايق امين واخلاق يكون مرافق لنا ,وكم تكون اجرتهم يعنى باليوم ام بالاسبوع ياريت تساعدينى اذا عندك فكره اكون لك شاكره جدا والله يوفق الجميع
تاكسى يعنى و لا سيارة و لا انتم جايين بعربيتكم؟
عموما شوفى الرابط ده فيه الاخت TAMATIAA http://forum.hawaaworld.com/showthre...3&page=2&pp=15
ولو عايزة تاكسى انا اعرف اثنين كويسين جدا بس عربيات مش مكيفة نص عمر يعنى لو حبيبتى اسالهم بس غالبا يعنى حيكون باليوم مش بالاسبوع
مرحبا حبيبتي ... حبيت أسألك عن الجلابيات المصرية وقمصان النوم المتميزة وين أقدر ألقاهم

الساعة الآن 09:54 .