السلام عليكم روحمة الله وبركاته .

يارب تكونوا بصحة وعافية ..

انا عندي استفسار بسيط بس اللى تعرفي ياريت ماتبخل عليا الله يخليها .. بس قبل ما اطرح الاستسفسار بقوللكم كيف عرفت الشئ اللى بسأل عنه .. الا و هو

انا اعرف واحدة من بعيد مش صديقة يعني .. بس اعرف عنها انها بتعمل شنط نسائية كويسة ولسة مبتدئة فى هذا المجال الله يوفقها وبتعرض اشيائها فى محلات فى ابو ظبي ودبي .. لكن الجديد واللى اول مرة اعرفه اني فوجئت ان شنطها معروضة فى موقع تسوق ممكن مايكون معروف بس المهم اللى اعرفه انه مش موقعها لانها عاملة لشنطها اسم ماركة معينة ومعروض اشيائها فى قسم الشنط .. المهم عجبتني الفكرة جدا ... ليه ؟

لانه واحدة فاشلة زيي في التسويق لحد الان ماعرفت ابيع ولا قطعه واحدة من اكسسواراتي ومجوهراتي ولا حتى فى معارض .. فعجبتني فكرة انها تعرض فى موقع تسوق .. بس ماعندي خلفية كيف يكون الاتفاق يعني .. الموقع يشتريها مني ولا كيف ؟ ولا ياخدها و لما تباع يعطيني فلوس ؟

حقيقة انا معنديش اي فكرة غير ان الفكرة فى حد ذاتها بتريحني كتير خاصة ان تصاميمي فى الاكسسوارات كل من شافها يشهد لها بالجمال والذوق الرفيع والتميز ودة الاهم ..

الله يسعدها اللى تفيدني بالطريقة اللى اعرض بيها اشيائي مش فى منتدى يا بنات لا فى موقع تسوق .. انا وقتى مايسمح انزل شركات الشحن واحول فلوس لبنات وبنات تحوللى .. وغير كدة صحتي برضوا ..

وان شاء الله يكون استفسار خفيف على قلوبكم ومش مخالف للقوانين .. وربنا ينعم علينا بالرزق الحلال

ربنا يوفقكم يارب
25-03-1433 هـ, 08:35 مساءً

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
ما عندي فكرة بس اعتقد ان نفس طريقة العرض في المنتديات بس عن طريق موقع تسوق اللي هو يحسس الزبون بالثقة و الراحة في التعامل هذا بس مجرد تخمين اتمنى البنات اللي عندهم فكرة او خلفية عن الموضوع يفيونك ... و انتي بعد حاولي تراسلي هذي المواقعو تعرفين شروطهم و طريقة تعاملهم
25-03-1433 هـ, 08:52 مساءً

الله يسعدك دنيا واخرة .. وياريت كمان الباقى يفيدونا يمكن فى واحدة جربت ..

الف شكر مرة تانية يا عسولة
25-03-1433 هـ, 10:36 مساءً

اختي هذا موقع يسوونه لك بفلوس وانتي تديرينه
26-03-1433 هـ, 01:08 صباحاً

موفقة
26-03-1433 هـ, 04:10 مساءً

الساعة الآن 11:15 .