بصوا يا حلويييييين اولا الحنة غير موجودة بالخليج و ملهاش اى موزع خارج مصر حتى فى مصر ملهاش الا منفذ بيع واحد بس مافيش اى مشاكل انا ممكن ابعتهالكم ب الDHLبس لوحد اتعامل معاة فى التوصيل قبل كدة ياريت يقولى و لو ممكن بس مش عارفة ازاى ممكن احط رقم تليفونى هنا تتصلون على و نتفق ازاى ابعتهالكم وللعلم يا جماعة دى غير الحنة السودا اللى عند العطارين اللى بتخرب الشعررررررررررر رررررررررر لانى انا و للمرة المليون بقولكم بستخدمها الى الان و اللى تحب تشوف شعرى تضيفنى عالياهو
××××××××

عذراممنوع وضع الإيميل علنا قانون إداري يجب التقيد بهِ..

وعايزة ردودكووو تقولولى فين ساكنين و ازاى ابعتهالكم وانا تحت امركم لاكن اوعى تنسو تدعولى و**** **** اكيد راح تدعولى اكتر لما تستخدموها
لا مش اعشاب مدام فوزية لانى معرفش مين مدام فوزية حبيبة البى دى اعشاب من موسسة صيدلانية بمصر و بالنسبة للاخت اللى بتسال بخصوص الصبعة اهم شى يكون فات على اخر مرة صبغتى فيها شعرك 3 اشهر
شوفي يا حلوة إنت لازم تعرفي مين اللي عاوزة عشان ترسلي ليها عالخاص اسمك ورقم حسابك

واللي عاوزة حنا تحط في حسابك قيمة الحنا والشحن وبعدين ترسل لك علخاص صندووق البريد والرمز البريدي والعنوان بالتفصيل طبعا مع اسم المرسل اليه

وأنت عليك يا أمووورة إنك تشتري الحنا وتبعتيه لكل وحدة عن طريق البريد وبس

بس الأول لازم نعرف سعر العلبة الوحدة بكم ؟؟؟
وإنت لازم تسألي وتعرفي قيمة الشحن كم وتخبرينا وأتصور أن قيمة الشحن تختلف من بلد للثاني

وبعدين في وحدة من البنات حطت نفس موضوعك وقالت أن هذا المنتج موجود في محل للمنتجات المصرية في أبو ظبي في الامارات بس للأسف أنا لما سألت عنه عرفت أنه الكمية اللي عندهم خلصت وهذا هو الرابط أضغطي عليه وشوفي

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=345202
بالأمس كانوا معي واليوم قد رحلوا وخلفوا في سويد القلب نيرانا
يا ريت حبيبتي تقولي لي كم سعره بلييييييييييييي ييييييييييييييي ييييييييييييييي ييييييييييييز
مرحبااااااااااا اااا

بنات حنا شين تنباع عندنا في الامارات ومن زمان واحد مصري كان ايبيعها في بوظبي وعقب راح العين على كلام وحده من اهلنا كانت تطلبها ووصتنا مره عليها من العين

والحين بعد خبرتنااااااااا ام شمسه وبطي في موضوعها ان الحنه تنباع في محل المنتوجات المصريه في بوظبي مثل ماقالت رحاب الحق ...
المهم خبرت البنات عنها واتصلوا وقال انهم يابوااااااااااا ا منها لانها كانت امخلصه...
بس مادري اذا نفس اللي كان ايبيعها المصري بس المهم كلام ام شمسه وبطي انها اتخلي الشعر حلو وناعم يعني اكيد نفس الشي
رحاب الحق رجعي اتصليبهم والحقي احجزيلج

الساعة الآن 01:50 .