Noody30

Noody30 @noody30

محررة برونزية

بنات و مدامات مصر أم الدنيا تعالوا نورونا تاااااااااااااااني

ساعدوني

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الفل عالكل

بما ان الموضوع هناك كبر اوي و وسام تقلانة علينا و مش بتفتح واحد جديد، قلت اتطوع انا المرة دي و افتحه.

ياللا أهلا و سهلا بينا كلنا هنا و نكمل ما بدأناه من زمن >>>>> ايه الكلام ده؟؟!!!

ياللا بقى اتكلموا!!!
221
16K

هذا الموضوع مغلق.

أم أبيها74
أم أبيها74
طيب يا أمولة

انا ابتدي

صباح الفل عليكم كلكم

انا كنت اقترحت ان رابطة الألسن كل واحدة تدخل وتحط تاريخ دفعتها والسيكشن بتاعها علشان ممكن نطلع في الآخر كنا مع بعض في نفس الدفعة والسيكشن ولا ايه رأيكم

وأنا هابدأ انا دفعة 96 ، انجليزي/ فرنسي وكنت في سيكشن سي كمان

يلا مين يحصلني
Noody30
Noody30
صباح الفل و الورد يا فطوم، منورة يا قمر

حلوة فكرتك يا فطوم، انا بقى دفعة 94 انجليزي/ فرنسي سكشن A
tamatiaa
tamatiaa
رابطة ايه والسن ايه ان شاء الله تفرقة عنصرية من اولها طيب والناس اللي مكنش ليها مزاج تذاكر تعمل ايه بقي يعني انا مدام روقان اروح فين واعمل رابطة ايه
أل رابطة ال طب وروني كدا كل رابطة هتتعمل هخش اعيط وافرقلهم الدنيا

مبروك علينا الصفحة ويارب يبقي وشك حلو علينا
Noody30
Noody30
صباحك فل يا تمتم

يا ستي سيبيهم يعملوا رابطة، ناس فاضية و معندهاش لا كولين و لا كانو!!!!! نلهيهم بالرابطة و نزربح احنا براحتنا!!!!

بالمناسبة، عاوزين نعرف اذا كانوا بقية البنات عندهم مشكلتنا ان مفيش اي تبليغ بريدي بقى بيوصل من المنتدى دلوقت. يا ترى يا جماعة كلكم عندكم نفس الحكاية و الا انا و تماتيا بس؟؟؟ >>>> ابسطي يا تمتم انا و انتي لما بنتجمع يبقى فيه مشكلة في البرمجة!!!!!
شيرى 44
شيرى 44
صباح الخيررررر
انا جيــــــــــت :) مبــــروك علينا الصفحه الجديده وعقبال الأجزاء المليييييييييون واحنا ما بعضنا بندوش دماغ بعض ونصدع دماغ بعض وبعض مش معبرنا خالص

صباح الفل يا نودى انتى فين ؟ وايه موضوع الرابطه ده ! طب يعنى احنا نعمل ايه يعنى نروح نلعب بعيد ولا ايه :(