fefe 111

fefe 111 @fefe_111

عضوة نشيطة

ممكن مساعدة اي حد من مصر

السياحة والسفر

انا ممكن استقر في مصر في منطقة تسمى كفر الشيخ
و يا رب تيسر امري و تحقق السفرة هاذي يا رب
بس حبيت اسألأ اي حد من مصر لو يعطيني فكرة عن السفرة او المنطقة
او اي نصايح بحكم اني من السعودية و ان شاء الله يا رب استقر قريبا في مصر
عن العادات هناك و التقاليد
انا شخصيا احب مصر جداااااااااااا
بس حبيت اسأل اي حد من مصر عن العادات و التقاليد
و ادعولي ربي ييسر سفري و استقر هناك يااااااااااااااااا رب
و الله يوفق كل وحدة تدعيلي يا رب
:27:
6
920

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

آآآه من لوعه الظلم
لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
ranooooon22
ranooooon22
عزيزتي كفر الشيخ تعتبر منطقة ريفية نوعا ما...عادات اهل البلد مثل عاداتنا لكن انتبهي على أغراضك الثمينة في الوقت الحالي لأنه البلد تمر بحاله أزمة إقتصادية ...والله يوفقك
fefe 111
fefe 111
عزيزتي كفر الشيخ تعتبر منطقة ريفية نوعا ما...عادات اهل البلد مثل عاداتنا لكن انتبهي على أغراضك الثمينة في الوقت الحالي لأنه البلد تمر بحاله أزمة إقتصادية ...والله يوفقك
عزيزتي كفر الشيخ تعتبر منطقة ريفية نوعا ما...عادات اهل البلد مثل عاداتنا لكن انتبهي على أغراضك...
مشكورة اختي الله يسعدك يا رب
و ييسر امرك
:27:
دوما لك الحمد***
عزيزتى ان شاء الله ييسرلك امورك كفرالشيخ محافظة ريفيه حاولى تاخدى معاكى فلتر للمياة ويارب تكونى فى المحافظة مش فى القرى لانك ستفتقدين اشياء كثيرة

الان يوجد ابراج واحياء جديدة عند مستشفى الزهراء لنا شقة هناك
تنورى ياحبيبتى وتيجى بالسلامه
يارب متقويش كنت فيين يالأه لما قلت اه
fefe 111
fefe 111
عزيزتى ان شاء الله ييسرلك امورك كفرالشيخ محافظة ريفيه حاولى تاخدى معاكى فلتر للمياة ويارب تكونى فى المحافظة مش فى القرى لانك ستفتقدين اشياء كثيرة الان يوجد ابراج واحياء جديدة عند مستشفى الزهراء لنا شقة هناك تنورى ياحبيبتى وتيجى بالسلامه يارب متقويش كنت فيين يالأه لما قلت اه
عزيزتى ان شاء الله ييسرلك امورك كفرالشيخ محافظة ريفيه حاولى تاخدى معاكى فلتر للمياة ويارب تكونى...
تسلمين يا الغالية و ان شاء الله ربي ييسرها و تعدي على خير و استقر هناك
بس خايفة شوي من الغربة بس و مصر كبلد بحبها كتير و بحب اهلها اكتر بس الغربة بحسها صعبة :(