صباح الفل يا رانيا، متهيألي مكنش مفروض تنقعي العدس لان هو مش بياخد وقت كتير في سواه و من الحاجات اللي بتتسلق بسهولة، و يمكن كمان زودتي العقد بتاع الكشري و عشان كده عجن

اهلا يا ميرو، تسلم ايديكي على بيتزا البيض، فكرتني بالشكشوكة شوية، بس قوليلي انتي مش بتقلبيها في بعضها؟؟ يعني بتسيبي الخضار و البيض يستووا عالهادي؟؟

مبروك الصفحة الجديدة علينا كلنا يا تماتيا، دون مخصصة الجزء ده لرمضان كل سنة و انتوا طيبين ياللا اللي عنده اي حاجة مخصوصة لرمضان يتفضل يا بنات بعد اذن دندونة
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

يا سلام يا ميرو دايما كدة داخله بخيرك ...بتحرجينا والله ..يا احلالالالالالالالام تعالى عشان تفطرى ميرو جابتلك فطار حلو وسهل تسلم الايادى يا ميرو وحتبقى جميله على السحور برضة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا قلت أبدأ بالسلام علشان شيف دون متكتبنيش غياب أنا آسفه على التأخير
ألف ألف مبروك الجزء الجديد وعقبال الجزء المليون أنا نفسى الأكلات تكتر علشان أبقى معاكم على طول
أزيك يادندون وتسلم الأيادى على الأفكار الجميله وكل سنة وأنتم طيبيين جميعا
وأزيك يا نودى و مودى وميرو وهبه واحلام ورانيا وtamatiaa و la rose و أم حبيبه ورواء
وأم أبيها 74 فينك انا رحت السبوع وملقتش حد اتاريكى لسه واحد مش اتنين ربنا معاكى إن شاء الله

وتسمحولى ازود حاجه فى الزبادى ممكن فى كل كبايه نحط معلقة زبادى أو أى نوع فاكهة محبب
وسلامى للجميع
عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ازيك يا ام ياسمين؟؟ عاملة ايه؟؟ و كل سنة و انتي طيبة يا جميلة

يا بنات انا افتكرت العرقسوس، ده مشروبي المفضل في رمضان على الفطار و السحور و بينهم، انا باشربه بدل المية تقريبا، و طريقته سهلة اوي

هاتي شفشق بلاستيك او زجاج بس اهم شئ يكون له غطاء محكم، و حطي حوالي 3 ملاعق كبار مليانين عرقسوس و عليهم حوالي ربع او تلت ملعقة صغيرة (ملعقة شاي) كربوناتو و اعجنيهم بشوية مية صغيرين اوي و بعدين غطي الشفشق و اتركيه حوالي 5 ساعات او 6 عشان يتخمر. و بعدين املي الشفشق ماء لاخره و قلبيه كويس. قبل الفطار صفيه بالمصفة و حطيه في التلاجة شوية، و بعدين قدميه

لو افتكرت حاجة تاني حارجع لكم ان شاء الله
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

saba7 el 7'eeeeeeeeeeeeeeeer ya banat ana 2olt asaba7

الساعة الآن 05:15 .