اقتباس مشاركة  (la rosa)
مساء الخير
عمتلهم سمك مقلى وجيت ارد عليكم يا حضرات
يادون مش بمزاجى اصله جاى من السفر وهنتجوز ويرجع يخلص ورقى ويبعتلى ان شاء الله يعنى هروحله على اخر 9 ورمضان اول 10 فخمتو يا قمر؟؟؟
بينى وبينك انا كده مبسوطه اهو الواحد يرتاح شويه من البيه طول نهار رمضان مش يعمل ععريس ويلزقلى
وبعدين انا حفظه جزء عم بس يا موتى الدور والباقى على ناس يا حرام هتحفظ القرأن كله وبعد ما يخلصه كمان هنقوله اعد اعد ولا ايه يا هانم
بت يا لاروز عايزة ترتاحى منه وانتم لسة متجوزتوش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امال لما تتجوزوا حتقولى اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بس جدعة ........انتى كدة تربية ايدى بجد ......................مايجبها الا لاروز

الواحده برضه بتحافظ على صحتها وتشم نفسها يادون ولا ايه وبعدين منا تربيتك فعلا لازم كده يبقى ملهوف علينا على طول
وبعدين بتقولى عايزة تخلصى منه قبل الجواز امال هتعملى ايه بعد الجواز ....... لااا افهمينى انا عايزة اخلص منه فى موضوع تحفيظ القرأن وبس لكن غير ده ده نور عينى
موتى لو عايزة تحجزى حاجه فى النيل قوليلى وانا ممكن اخدمك بسعر كويس واى واحده عايزة تحجز تقولى ... انا تحت امركم يلا الحقونى قبل ما امشى وانا لسه لى دلال فى الشركة

يا بنات فين ملف بتاع رمضان بتاعنا مش لاقياه
هااااااااااااااااااااااااااى

انا قررت بما انى مش لا قيه ابله دون فى مكان اناكفها فيه
فقررت اسفه انى احشر نفسى وسط البصل والتوم والفلفل الاسود
وارجع وسطيكم انتو كمان
وان شاء الله لما الجو يتحسن كده والمطبخ بتاعنا يبقى الطقس فيه معتدل هخاد الموضوع جد وابدأ اجرب الحجات الخطيره بتاعة ابله دون واهو كله عشان خاطرعيون عباس
اللى حشرته هو كمان وسط البصل والتوم
بس ايه رأيكم مش فكره جهنميه كانت فيتانى خالص
والفضل يرجع للمحاميه بتاعتنا ام شادن
هيا اللى لفتت نظرى

الساعة الآن 08:21 .