والله يانودي بتهيالي المشكله في العجينه اللي انا بعملها في البيت لاني بسويها بالظبط زي مابسوي العجينه اللي بجيبها من بره يعني بخلى النار متوسطه بس العجينه بتاعة بره بتستوي كويس لكن بتاعة البيت بتقرمش من بره ومن جوه مش بتستوي
على فكره اما ضفتلهل مره بيضه استوت كويس بس انا مش بحب الطعميه بالبيض بحس ليها ريحه كده
امممممم، مش عارفة و الله يا نهى يمكن تكون المشكلة في العجينة نفسها مثلا، تكون مش لينة او حاجة، يمكن دندونة بخبرتها تفيدنا اكتر
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

صباح الفل عليكم جميعا انا يا دوب دخلت الصبح كتبت اكلة ومن بعدها الصفحة تقيلة ومش راضية تفتح ابدا ...حد عملت معاة كدة ولا المشكلة فى الدخول كانت عندى بس ؟ بس على اللع ما تتكررش تانى لحسن العملية فعلا تزهق

المهم ازيك يا نودى ؟؟؟؟ اخبار المزاج اية النهاردة ؟؟؟؟يارب تكونى احسن (أرمى أرمى يا نودى وراء ضهرك )
بدون زكر اسامى سلام كبير ليكم واحدة واحدة
احلام انتى كمان وحشتينا ..وبدام كنا وحشينك مكناش بنشوفك لية ؟؟؟؟؟
نهى بالنسبة للطعمية ملهاش غير ان يا العجينة مش مظبوطة ...يا النار عالية ...يا بتعمليها تخينة تقوم ماتستويش من جوة عموما لو عايزة الطريقة وتقارنيها ببتاعتك ماشى...لكن مين اللى كان بيضرب دة يا نهى على الصبح ؟؟كنتى مطلعة غلك فى مين ؟؟ياساتر استر
ام ياسمين تسلم ايديكى والله
سمسمة انتى لسة حاسة دلوقتى بس ان احنا اهل ؟؟؟دة احنا اكتر من الاهل (دة احساسى )
يا جماعة هيا موتى مجتش النهاردة ؟؟؟؟؟؟؟؟

أه فعلا موتى ما فتحتش من الصبح ؟
رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ
صباح الفل يا دندون

ايوة فعلا المنتدى بقاله فترة اصلا تقيل، ساعات بيفتح بسرعة و ساعات بيعلق اوي. و مووتي مدخلتش خالص النهاردة يمكن تكون اجازة؟؟ تسلمي يا دندون على سؤالك و الحمد لله على كل حال
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

الساعة الآن 08:39 .