دون :
انا قريت الطريقة اللى بتقولى عليها واعتقد انها بتاعة كهرمانة صح ، بس فيها بيض وخايفه اعملها علشان موضوع البيض ده ، قلت جايز الشيف الكبير دون او نانى عندهم طريقة من غير البيض
ده مطلوب من ولاد اختى الصغيرين اصلهم بيعشقوه ، الاستاذ مطلبهوش لسه اعتقد لانه مش متخيل انه الايس كريم ينفع يتعمل فى البيت، انا كان عندى نفس الاعتقاد
الاستاذ دايما يطلب بسبوستك الجميلة يا جميل
ضحكتينى يا دون على حكاية هاتيله علبه صغيرة
04-07-1426 هـ, 10:52 صباحاً

موتى
الدعوات شغاله مش حاسه كده بشويه حاجات غريبة بتحصل ، هيا دى بقى الدعوات
04-07-1426 هـ, 10:54 صباحاً

السلام عليكم جميعا
ياترى الملف وصلك يا أبله دون أنا مرة فتحت لقيت رانيا رحت بعتهولها طوالي من غير حتى ما أسلم عليها
ياريت يكون شامل
وعلى ما أذكر مفهوش طريقه للأيسكريم غير طريقه الأخت لاروز الي بتشرح فيها اذاي هيه عملت تورته أيسكريم بس
أنا قلت أقولكم علشان لو حد عايز طريقه الايسكريم تنزلهالوا
أبله دون انتي مش على الماسنجر ولا نودي
نودي حبيبتي أخبار الوالد ايه
أتمنى يكون بخير
وسلامي للجميع
فين أم باسل يعني لا بتدخل ولا بتشارك
هبه عبد العظيم
أنا حطيت كل أكلاتك بجد في التلخيص ولو حد شالها يبقى مش أنا حد زي(أبله دون )
عادي بخف دمي شويه >>>>>>>>>>>>>هبله على الاخر
04-07-1426 هـ, 11:14 صباحاً

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الفل عليكم و الف الف مبروك الجزء الجديد يا دندونة و ربنا ما يحرمناش منك ابدا، و تسلم ايديكي انتي و ناني على السلطات انا باموت فيها و تسلم ايدين هبهوبتي الجميلة على البتنجان بالبشاميل عشان انا باعشق البتنجان و كمان تسلم ايدين روني على السنابون و ان شاء الله اجربه، و تسلم ايديكي يا مووتي يا واحشاني على الكولسلو

دندون متنسيش مربى القرع العسلي و اي طريقة يتعمل بيها احسن اخويا الزنان عاوز ياكله بكل الطرق و لو بيتعمل عصير كمان مستعد يشربه!!! طريقة الصينية اعتمدناها من الجزء الاول بناءا على نصيحتك خلاص
04-07-1426 هـ, 11:15 صباحاً

حبيبة قلبي احلام تسلمي لي على السؤال، الحمد لله بابا بقى في افضل حال و دور البرد راح خلاص، تسلمي لي يا قمر و اول ما اقدر ادخل المسنجر حاجي اشوفك
04-07-1426 هـ, 11:16 صباحاً

الساعة الآن 07:27 .