ازيك يا دون و يا ناني
و كلكوا كلكوااااااااا
انا عايزه اعرف طريقه عمل الميل في
و عيش السرايا
و الاكلير
بليييييييييييييييييززززززززززززززززززززززز
08-07-1426 هـ, 04:48 مساءً

ما شا ءالله عليكم والله سدادين اهى دى البنات ولا بلاش ..اولا يا رانيا احنا يا حبيبتى كتبنا الميل فى بالتفصيل الممل وطريقتها مضمونة وممتازة وكتبنا الاكلير و البوفيترول و بلح الشام قصدى ان احنا كاتبين كل عجينة الشو مفيش غير عيش السرايا اللى لسة انا حكتبهالك من عنيا وخصوصا ان انتى كدة كدة عندك توست ...صح ؟؟؟جومانجى فتن عليكى

مروة احنا بنشطب فى التلخيص ولسة والله ما بعتناهوش لحد لان مووتى الله يكرمها ويسعدها عملتهلكم بطريقة فوق الرائعة حتتفاجئم بيها كلكم وطبعا مجهود عليها كبير لان الجزء الاول كان 80 صفحة وكان مليان اصناف ولسة بعد ما نخلصة انا متاكدة ان كلكم حتشكوروها ما تقلقيش يا مروة ونورتينا والله وبوسيلى رودينا لحد ما شوفها
لاروز يا حبيبتى لما تعوزى تكتبى اى اكلة معانا اكتبيها من غير استئزان هو احنا فى ديك الساعة
موتى وام ياسمين طبعا عندكم حق فى الاكل الصحى وخصوصا اكل الريجيم الواحد بياكله زى الدواء بالضبط (يغوووور )المهم انا عندى شوية اكلات صحية والطرق بتاعتها اما من دكاترة واما من تقليقى بس بيبقى الطعم ممتاز عن العيا التانى وكان فية بعض الاخوات طلبوا اكل للاطفال برضة فطبعا نظرا لضييق الوقت عندى حبقى انزلهم هنا واكتب بين قوسين مثلا اكل صحى متفقين ؟؟؟
08-07-1426 هـ, 05:27 مساءً

اقتباس مشاركة  (egypt-jasica)
صباح الفل يا موتى أيه الأفكار ده بس أنا قعدت سنة بحالها آكل كوسه أو فاصوليا نى فى نى لما زرعت منهم عجبتنى الشوربه بس هو لازم الزيت أو السمن
المشكلة ان فى الرجيم ممنوع تماماً أى نقطة دهون بأى شكل والله انا حاسه انى بدأت اتخن تانى
وبالنسبة للخضار السوتيه انا ساعات بسلقه كده واحط عليه ليمون وخل بسيط وملح وفلفل وزبادى وأكله بالمعلقة بس بحس أنى بتعذب مش بآكل
وعلى فكرة فينك يانانى مش شايفاكى بقالى يومين
على فكرة يا ام ياسمين لوحطيتى معلقة شاى زيت حتى لو زيتون فى الريجيم بيبقى نتايجة افضل من اللى بدون ومسلوق فى ماء دى اخر حاجة توصلولها واللى قالى كدة دكتور تغزية انك لو مدتيش جسمك معلقتين سكر صغيرين كل يوم ومعلقة شاى زيت زيتون سواء مع الفول او مع الاكل يبقى كدة الجسم حيصرف الدهون اللى فى الجسم بطريقة ابطء
08-07-1426 هـ, 05:38 مساءً

ولعلمكم وعن خبرة وعن عدة تجارب امامى والله ان احسن حاجة بتخسس و بطريقة ملحوظة وممتازة عدم الاكل بعد الساعة 6 مساء وبالنهار تكلى كل اللى نفسك فية ان شالله يارب محشى ومكرونة وحلويات وقفلنا بوقنا من الساعة 6 بتجيب نتيجة رائعة
08-07-1426 هـ, 05:43 مساءً

مروة ورانيا من فضلكم شيكوا على الخاص
08-07-1426 هـ, 05:58 مساءً

الساعة الآن 03:56 .