يا صباح الورد والفل (بالرغم انى لسة مانمتش من امبارح ومش شايفة قدامى اساس )لكن برضة يا صباح الشيفات اللى زى العسل يا ترى يا موتى الشطارة دى كلها لوحدك ولا خوفتى من ام عتريسة لحسن تروح تقول دون معندهاش حد شاطر ؟؟؟طبعا بنرحب بدخولك يا ام عتريسة ونورتينا وياريت نشوفك دايما وياريت باكلة من اكلاتك الحلوة بس ياريت بلاش الاكلة دى اللى بالى بالك عشان موتى ونودى ما يطفشوش بخصوص التلخيص اهو ان شاءالله يعتبر شبه خلص والنسخة حاضر من عنيا
10-07-1426 هـ, 11:56 صباحاً

موتى يا موتى يا موتى شطورة يا موتى وطبعا انتى اخزتى بالك انك داخلة بالبركات معاكى ...القدر بيلعب لعبته وبالنسبة للتلخيص انا مش حقول دلوقتى عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب .

نودى انا دخلت عندك الاول صبحت قبل ما اجى المطبخ فى منتجات رمضان وان شا ءالله لسة عندنا مشاركات حلوة
انا بقول كدة برضة يا احلام انك تستنى وتبقى تأكلى ابو العيال لما ييجى بس خليها فى سرك لحسن يكون حاسس بالمقلب اللى انتى مضبرهوله عشان كدة بيدلع وما بيجيش ...صباح النور عليكم كلكم
لكن هبهوبتى لسة مظهرتش لية ؟؟؟ولا عندك برضة يا نودى ..يا هببببببببببه
10-07-1426 هـ, 12:03 مساءً

نوودى تسلميلى حبيبتى ((المهم التطبيق))

دندونة : كويس انك دخلتى انا قلت انك اكييد ها تبقى مشغولة قلت اسلى البنات واجرى ريقهم بشوية اكلات لحد ما تيجى..

احنا تلاميذك برضو يا دندونة مجهودة ما بيروحش هدر...
10-07-1426 هـ, 12:08 مساءً

يا محاسن الصدف

فعلا البركات حلت فجأة ..

ربنا يستر على بقية اليوم

وعييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب
10-07-1426 هـ, 12:10 مساءً

ماعتقدش يا موتى ان المحاسن بتحل فجأة ...بيتهيئلى ان فية جهاز انزار و فايبرشن بينا وبينه ....لكن اشمعنى احنا يا موتىىىىىى؟؟
10-07-1426 هـ, 12:26 مساءً

الساعة الآن 08:45 .