تسلم ايديكى يا ام ياسمين على الحاجات الحلوة دى واحنا دايما حنستنى وصفاتك وكزلك رانيا بس تكون حاجات مكتبنهاش قبل كدة

على فكرة يا ام ياسمين ومروة ام رودينا كنت عايزة اتناقش معاكم الاول بالنسبة لتغذية الاطفال قبل وضع الوصفات وعلى فكرة انا جيبالكم كلام علمى من دكتور اطفال وحيكون مع كل كلامكم اول باول واى سؤال حتسئلوة حتلاقو الرد فورا منه مش كلام من الكتب او مقاله لأ دة دكتور موجود فعلا مع كل كلمة حقولهالكم والكلام حيكون على لسانه هو وهو بصراحة عاملها خدمه ليا علشان خاطركم وبعد ما تقتنعوا حكتب وجبات الاطفال بس المكان هنا مش مناسب للنقاش وانا بفكر اكتبه فى مكان المصريات ولكن الوصفات ححطها هنا فى المطبخ عايزة ردكم الاول بالبدء او بالرفض

اية رأيكم يا بنات دلوقتى لو روحتى كارفور او شوبرايت او مترو حتلاقى فى قسم اللحوم والدواجن بيتباع الديك الرومى مقطع اجزاء ومخلى من العضم وانتى تشترى الجزء اللى انتى عيزاه سواء ورك او صدر ديك رومى مخلى وبالكيلو يعنى تشترى نص كيلو او كيلو او اتنين ومش غالى على فكرة عشان كدة انا فكرت ان اكتبلك كزا وصفة تقدرى تعمليها بيهم من باب التنويع و من باب عزومات رمضان برضة

طيب وبعدين يعني أنا عايزه أكل بجد
اقتباس مشاركة  (don)
على فكرة يا ام ياسمين ومروة ام رودينا كنت عايزة اتناقش معاكم الاول بالنسبة لتغذية الاطفال قبل وضع الوصفات وعلى فكرة انا جيبالكم كلام علمى من دكتور اطفال وحيكون مع كل كلامكم اول باول واى سؤال حتسئلوة حتلاقو الرد فورا منه مش كلام من الكتب او مقاله لأ دة دكتور موجود فعلا مع كل كلمة حقولهالكم والكلام حيكون على لسانه هو وهو بصراحة عاملها خدمه ليا علشان خاطركم وبعد ما تقتنعوا حكتب وجبات الاطفال بس المكان هنا مش مناسب للنقاش وانا بفكر اكتبه فى مكان المصريات ولكن الوصفات ححطها هنا فى المطبخ عايزة ردكم الاول بالبدء او بالرفض

ولو ان الكلام مش موجهلى
بس
هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
تحيا دون والدكتور

ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطانا
اللهم استرنى فوق الأرض وتحت الأرض ويوم العرض عليك
آمين

الساعة الآن 02:56 .