عيد زواج سعيد يا ام ياسمينوربنا يسعدك
وعقبال ما تفرحى وتجوزى ياسمين

ماشى يا لاروز ولينا الشرف ان احنا نضيف المواهب اللى طالعة على الاخر دى (النشاط دة علشان الجواز؟؟)صباح الفل يا رانيا هو فرق التوقيت بينا وبينكم اد اية يا رانيا ؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الفل يا دون و يا شيفات يا صغيرات

تسلم ايديكي يا دندونة على مجهودك الجبار معانا و ربنا يخليكي لينا، بس عندي سؤال مجنني شوية: يا ترى احنا المفروض ناخد فترة اد ايه و نقدر ننفذ كل الاكلات دي من مخنا من غير ما ناخد ورق دون معانا المطبخ؟؟؟ سؤال برئ و الله

كل عام و انتي و زوجك و ياسمين بصحة و سعادة و الى الله أقرب يا ام ياسمين
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

أخجلتم تواضعنا
ميررررررررررررررررسى قوى يا ronii على ذوقك وأنت طيبه يا جميل وشكراً على الوصفه بس قوليلى parsly تقصدى بيه البروكلى

وشكرا يا رانيا على ذوقك هجربها بس تصدقى انا لما لقيت الأفكادو مع الفاكهة افتكرتها بتبقى حلو

وشكرا يا دندون وانت طيبه وياريت يادندون لو كتبتو قبل كده شربه الشوفان قوليلى فين طماعه مش كده بس معلش بقى هينوبك ثواب فيه
انا الصراحة يا ام ياسمين بالنسبة للاوفكادو مابحبوش بحس كدة انه ملوش لا طعم ولا لون مع انهم بيقولو ان له فوايد كبيرة المهم

عصير افوكادو بسيط
1أفوكادو كبيرة مقشرة ومقطعة
علبة لبن مكثف
ملعقة فانيليا.
جوزة الطيب.
الطريقة:
قشرى الافوكادو وقطعية وضعية فى الخلاط مع علبةاللبن المكثف والفانيليا لحد ما يتكون العصير .يقدم وهو بارد ويرش على الوش رشة جوزة الطيب
وممكن بدل اللبن المكثف تحطى كوب لبن عادى وتحطى علية سكر مثلا معلقتين او حسب التزوق

الساعة الآن 06:59 .