رفع
السلام عليكم
انا عندى فى دى فى دى اشغله مرات لما اكون فاضية بس مشكلتى ازهق منه بسرعة وليا فترة لاباس بيها
اتمرن معاها وانا مثلك فى الاول تعبتنى هلبا بس بعدين تعودت عليها
اللهم صلّ هلى النبي
يا بني آدم ،،، كل شيء دون أخلاق الإسلام فاسد، وإن كان يرتدي عباءة ونقابًا، أو ثوبًا ولحية . فأخلاق الإسلام ليست بصورة، إنما حياة كاملة .
شوفي حبيبتي أنا عملت معها اربع او خمس ايام ال مرحله الاولى الاسبوع اللي فات لكن حسيت عضلات يدي شدت علي لان الوزن اللي استخدمه 2.5 قلت يمكن ثقيل والوزن اللي اقل منه عندي اقل من كيلو فشكلي اجيب شي في النص

تمارينها حلوه لكن اللي حسيته انها علشان توفر في الوقت ما أعطت الاحماء حقه ولا فيه تمدد كفايه في نهاية التمرين
أنا نزلت التمارين كامله من التورنت وكمان نزلت تمارين slim in 6 وهو برنامج من ثلاث مراحل لمده ست أسابيع توني نزلته اليوم وفيه معه مقطع تمارين تمدد لمده ربع ساعة مره حلوه احس لو تعملينها بعد تمارين جيليان مراح تحسي بألم شديد في العضلات

آخر مره تمرنت مع جيليان مشيت قبلها ٢٠ دقيقه على السير من باب الاحماء وحسيت انه التمارين كانت أهون

متوفر الآن

CuttleBug V2 و BigShot لقص الورق والجوخ وخامات اخرى والزخرفه بالضغط وقوالب من شركات بروفو كرافت و سبيلبايندرز و سيزكس ودينامكس

ادوات فن لف الورق

خرامات بأحجام مختلفة و أختام وحبر و مستلزمات السكرابوكنج

عجينة الفيمو Fimo

نول مارثا ستورت - نول هانا للزهور - قرص كيوميهومي لعمل الأساور

صانعات البوم بوم الدئري والقلوب - سنارات كلوفر Clover ذات المقبض المريح

خيوط نيتشر كوتن الصناعه التايوانيه - خيوط ريد هارت Red Heart الامريكية - خيوط سيمبلي سوف الأمريكية - خيوط شوقرنكريم الامريكية القطنية - خيوط اليز التركية

طقم النول الدائري - طقم النول المستطيل - النول الموف - النول الوردي - نول السبول و ملحقات آخرى من نفتي نتر Knifty Knitter و شركة Boye

الحد الادنى للطلب 50 ريال

زورو موقعي للتفاصيل والطلب عن طريق المتجر فقط

http://thecreativebeauty.com

للتواصل عبر الايميل thecreativebeauty@yahoo.com او الرسائل الخاصة وعذرا لا استقبل الاتصالات الهاتفيه

شوفي حبيبتي أنا عملت معها اربع او خمس ايام ال مرحله الاولى الاسبوع اللي فات لكن حسيت عضلات يدي شدت علي لان الوزن اللي استخدمه 2.5 قلت يمكن ثقيل والوزن اللي اقل منه عندي اقل من كيلو فشكلي اجيب شي في النص

تمارينها حلوه لكن اللي حسيته انها علشان توفر في الوقت ما أعطت الاحماء حقه ولا فيه تمدد كفايه في نهاية التمرين
أنا نزلت التمارين كامله من التورنت وكمان نزلت تمارين slim in 6 وهو برنامج من ثلاث مراحل لمده ست أسابيع توني نزلته اليوم وفيه معه مقطع تمارين تمدد لمده ربع ساعة مره حلوه احس لو تعملينها بعد تمارين جيليان مراح تحسي بألم شديد في العضلات

آخر مره تمرنت مع جيليان مشيت قبلها 20 دقيقه على السير من باب الاحماء وحسيت انه التمارين كانت أهون

متوفر الآن

CuttleBug V2 و BigShot لقص الورق والجوخ وخامات اخرى والزخرفه بالضغط وقوالب من شركات بروفو كرافت و سبيلبايندرز و سيزكس ودينامكس

ادوات فن لف الورق

خرامات بأحجام مختلفة و أختام وحبر و مستلزمات السكرابوكنج

عجينة الفيمو Fimo

نول مارثا ستورت - نول هانا للزهور - قرص كيوميهومي لعمل الأساور

صانعات البوم بوم الدئري والقلوب - سنارات كلوفر Clover ذات المقبض المريح

خيوط نيتشر كوتن الصناعه التايوانيه - خيوط ريد هارت Red Heart الامريكية - خيوط سيمبلي سوف الأمريكية - خيوط شوقرنكريم الامريكية القطنية - خيوط اليز التركية

طقم النول الدائري - طقم النول المستطيل - النول الموف - النول الوردي - نول السبول و ملحقات آخرى من نفتي نتر Knifty Knitter و شركة Boye

الحد الادنى للطلب 50 ريال

زورو موقعي للتفاصيل والطلب عن طريق المتجر فقط

http://thecreativebeauty.com

للتواصل عبر الايميل thecreativebeauty@yahoo.com او الرسائل الخاصة وعذرا لا استقبل الاتصالات الهاتفيه

الساعة الآن 09:20 .