انتى عندك نديه ؟؟؟؟؟؟

الأسرة والمجتمع

أشمعنى انت ما عملتش كذا !!!!!!!! :D
لو عملت كذا هاعمل كذا !!!!!!!! :30:
واحدة بواحدة !!!!!!!! :16:
بنات ايه رايكم في الطريقه دي بين الزوج والزوجة ؟ :27:
وهل انتوا ممكن تتعاملوا بيها مع أزواجكم ولا بتعتبريه مختلف عنك وليه الحق انه يعمل اللى يحبه لكن انتى مطالبه بطاعته وبسسسسسسسس :30:
أوقات زوجك بيطنش طلب ليكى أو بيرفضه بتكونى مش شايفه سبب لده ياترى بتعملي ايه بتحاولى انك تحطيله ده قصاد ده ولا بتوافقى على كل اللى عايزه بدون نقاش
هل بتشوفي طريقه معاملته مع أهلك من خلالها بتعاملي أهله ولا انتى بتعامليهم من جواكى بصرف النظر هو ايه مع أهلك ؟
بنات هل بتتعاملي مع زوجك من مبدأ انك ليكي حق في أنك ترفضي حاجه عايزها لو حسيتى انه بيطلبها من باب العند عليكي أو الدلع ؟ :angry:
من الآخر ومن غير ما اطول عليكم ماشيه بمبدأ البادي أظلم ولا دايما بتسامحي وهو حاجه وأنتى حاجه ؟
يارب أكون أقدرت أوصلكم اللى أقصده وماحدش يفهمنى غلط لأنى عارفه أن طاعه الزوج فرض بس أنا اقصد المساواه في تلبيه الطلبات
12
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

شدووووونه
شدووووونه
هلا أختي مصريه رقيقه وتسلمييين على الموضوع الرائع عني أنا ماأقدر أقابل الند بالند تعرفي ليش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماأحب يمسك علي غلطة يعني لو بعد فترة أحب احاسبوا على الي سواها أتكلم بقلب قوي علشان أنا مشيتها ومادققت فيها

واللهم سخر أزواجنا لنا وسخرنا لهموألف بين قلوبنا
احلى عيون1
احلى عيون1
والله الي تقدر تعود زوجها انو لها حق انه ترفض اوتقتنع او عامل اهلي زي ما بعامل اهلك او اكيد الاحترام حيكون موجود بيكون 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 حلال على الشاطر 0 0 0
الفردوس المفقود
على حسب المزاج احيانا اكون مسالمه واحيانا وحده بوحده وند لند ..
enas79
enas79
حبيبتي المصريه الرقيقه فعلا موضوعك فعال وموضوعي بس انا ليه وجهه نظر في هذا الموضوع اولا ان مفيش رجل زي التاني وكذلك الزوجه يعني في ازواج من الاول لازم يحسوا بشخصيتك واول سنه زواج هي اللي بتحددلك باقي السنين لانها من اصعب سنين الزواج وطبعا الزوجه الذكيه هي اللي بتقدر تحدد شخصيه زوجها وتستمر معاه وصدقيني موضوع انك فاهمه من ايام الخطوبه ده كلام مختلف لان بعد الزواج اكيد كل واد من الطرفين بيعرف التاني من الاول يعني عايزلها شويه تريس علشان تعرفي الاسلوب اللي هتمشي علي يا رب اكون افادتك
**توته**
**توته**