السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
صباح الخير على أحلى بنات و صباح مخصوص لدون حبيبه قلبى
معلش والله انا إتأخرت النهاردة بس كنت بنضف و بغسل و اكتشفت إنى عملت برنامج الغسيل على الغلى و هو غوامق و قمصان الراجل ربنا يستر
المهم حلو اوى موضوع قايمه رمضان جزاكى الله خيرا يا دندووووون و لما يجى دورى فى القايمه قوليلى و انا أكتبهالكم على طول ان شاء الله
14-08-1426 هـ, 01:05 مساءً

ها يا دون ابتدى اكتب ولا لسه لان موتى خلصت
14-08-1426 هـ, 01:07 مساءً

علشان نلحق نخلص حنكتب فى اليوم الواحد قايمتين ونناقشهم وتانى يوم قايمتين وهكزا لكن لو كانوا المتواجدين كتير ممكن يبقوا 3 قوايم
14-08-1426 هـ, 01:12 مساءً

اقتباس مشاركة  (Noody30)
بصراحة انا كمان تهت و مش فاهمة ايه المطلوب

يا ريت يا دندونة تفهمينا اكتر ايه المطلوب من القايمة و و بتفضل فترة اد ايه قبل ما نضيف بعدها

لاني اللي فهمته الاول ان كل واحدة حتكتب قايمة مفترضة ليوم رمضاني و حنناقش مكونات القايمة و اطباقها في حالة ان فيها طبق مش معروف او مكتوب قبل كده و بعد انتهاء مناقشة القايمة دي ننقل عاللي بعدها، صح الكلام ده و الا لا؟؟ و ايه طبيعة مناقشة القايمة و الاسئلة المفترضة فيها كمثال عشان نفهم اكتر
دندووون، ردي عليا عشان نبقى معاكم في الصورة

يعني مثلا قايمة مووتي و ام ياسمين المفروض نناقش فيهم ايه؟؟؟؟؟
14-08-1426 هـ, 01:23 مساءً

حد عندة اعتراض يا نودى على اى نوع فى اى قايمة ؟؟؟انا بقول لقايمة موتى انها ناشفة كلها لية يا موتى ؟؟؟يعنى البطاطس المحشية ممكن تتلغى من القايمة والبيض الاسكتلندى والكبيبة قريبين من بعض يعنى ممكن تستغنى على البيض مثلا

هاة يا جماعة فهمتوا قصدى ؟؟بتشوفى يا ام ياسمين ويا نودى هل القايمة ناقصها حاجة ؟؟؟او نشيل منها حاجة مش ماشية مع باقى الانواع
14-08-1426 هـ, 01:25 مساءً

الساعة الآن 12:58 .