صباح الفل على ام ياسمين و فطومة، و تسلم ايديكي يا ام ياسمين على الصنف ده اول مرة اسمع عنه بس ان شاء الله نجربه
18-08-1426 هـ, 09:56 صباحاً

دندون صباح الفل تسلم ايديك على تعبك فى ملف رمضان يارب كل سنة وانتى طيبه ونتعب ونفرح معانى يوم فرح سلمى يارب ايه رأيه تضيفى فى الملف قايمة مشتروات رمضان بالمره

قائمة مشتروات رمضان

صفحة 18-19
18-08-1426 هـ, 10:08 صباحاً

يا صباح الجمال على نودى وعلى ام ياسمين وعلى نهى اللى اول واحدة بتروح الشغل وعلى ام ابيها اللى اخيرا ظهرت ولازم تبحث على السبب اللى مخلى البيبى مش عايز يشرف ؟؟؟احتمال لما شاف العدس بتاع رونى افتكر ان كل اكلنا عدس ؟؟؟ارحميهم يا رونى من يوم التورتاية وهما مش مظبوطين..منمن شكرا على الارز وعلى دعواتك على الملف الجديد بس زى ما انتى شايفة احنا عمالين نفرح بالملفات وعمالين نكتب ونصنف زى ال ؟؟؟؟ وفى الاخريا فرحتى احنا برضة اللى حنقف نطبخ كل دة ونعمل المواعين ومبسوطين وعمالين نسقف لبعض .
بدامك فاضية بقى يا مسلمة وقاعدة بس تتسلى على شرابات الراجل يا ترى خلصتى اكل رمضان وجهزتية فى الفريزر ؟؟؟؟
18-08-1426 هـ, 10:13 صباحاً

صباح الجمال يا نودى ياجميله جربيه وعلى ضمانتى

وتسلم ايديك يارونى انا بحب قوى فتة العدس بس بعيد عنك بقعد بعدها اغنى ظلموه من معدتى وقوليلى انتى جربتى طريقة عجينة ال10 دقائق وطلعت كويسه فعلا

منى تسلم الأيادى على الأرز

صباح الفل على أم ابيهاوالنونو وسمسمه و ياسمينة الجميله وام الهنا وموتى ورانيا وجومانجى وندى ونهى والنونو وميرو واخبار شادن ايه يارب تكون بخير وايرا وام حبيبه اللى بقالها كتير مسمعناش اخبارها وكل كل الشيفات الجميلات اللى منورين المطبخ
18-08-1426 هـ, 10:15 صباحاً

صباح الخير يا بنااااااااااااااااااااااااااااااات

ها اية اخباركوا
رونى تسلم ايدك على الاطباق

دون بجد انا مش عارفة اقولك اية

فعلا الملف بتاعك راااااااااااائع راااااااااائع راااااااااااااااااااائع
تسلك ايدك ومشكورة على تعبك معانا
وان شاء الله يجعلة فى ميزان حسناتك..
18-08-1426 هـ, 10:16 صباحاً

الساعة الآن 06:11 .