يا صباح النور على البنور وعلى جميع مراسلاتنا الحلوين نودى وام ياسمين وسمسمة والباقى لسة نايم .الف الف سلامة على اخوكى يا نودى .انا رحت قاعة المؤتمرات معرض السوبرماركت امبارح الحمد لله انهيت المهمة بمعجزة من الزحام الشديد لكن بالنسبة لللاسعار بيتهيئلى انها هى هى يعنى مثلا اشتريت علبة بورجر جامبو حلوانى ب 32 ونص وهى برة ب33 واشتريت كيس 5 ك ارز طويل الحبة ب 25ج وعلية كيلو هدية واشتريت جبنة اسبرد البرطمان ب 15 ونص وهو برة ب 16 ج كان فية واحد بيبيع صدور فيلية فراخ مجمدة ب 16 ج الكيلو وفيلية الديوك الرومى ب 18 ج والناس عليهم ضرب طبعا بالعقل كدة ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟دى اكيد يا مقتوله يا مشنوقة يا عاملة حادثة ومش عارفة ازاى الناس تشترى حاجة مهمة زى دى لصحتهم بالسعر دة من غير ما يقكروا ؟؟؟؟اكياس مش مكتوب عليها اى حاجة ..
يعنى من الاخر عروضه مكنتش فيها اى حاجة فأنا من رأيى نستنى هبة وممكن كمان تجيبوا من المحمل وابو زكرى

اهم ما فى الموضوع انكم جميعا وحشتونىىىىىىىىىىىىىى جدااااااااااا

صباح الخير يا داندونة اخبارك ايه فى المذاكرة
يا ترى ابتديتى تحضير حاجة رمضان ولا لسة
على فكرة انا ممكن اجيبلكوا اسعار مترو يمكن بكرة
انا عندى صنف خفيف مش عارفةان كنتى كاتباه ولا لا يا دينا
لحمة بالبطاطس المحمر
يعنى بعد ما تعملى لحمة محمرة بطريقتك العادية
تعملى بطاطس محمرة اصايع وبعديت تحطيها فى صوص اللحمة تسبيها لمدةخمس دقائق تتشرب من الصوص وتطفى عليها
يارب تعجبكوا
صباح النور على البنور .......
اغنية ياسمين الصباحية

ازيك يا دندون وحشتييييييييييييييييييييييييييييينى جداااااااااااااااااااا
نفسى اتشجع بقى وابتدى احضر حاجة رمضان واظبطها علشان مش عارف اقسم وقتى ازاى فى رمضان علشان الشغل وياسمين والمذاكرة وشغل البيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واتمام الفريضة كاملة ربنا يتقبل صيامانا وقيامانا اللهم آمين
اللهم بلغنا رمضان

الساعة الآن 05:43 .