صباح الفل والجمال عليكم جميعا

حبة حبة ياملواني

اغيب كام يوم والقيكم في السادس ماشاء الله ربنا يديكم الصحة والعافية وعقبال المائة ان شاء الله
ويكثر من امثالكم بصراحة مجهود خرافي
وعايزة اقول لكم كل سنة وانتم طيبين بمناسبة شهر رمضان الكريم اعادة الله عليكم جميعا بالخير والسعادة

الاخوات دون وهبة الشقية وناني وموتي ونودي ومسلمة واسفة اذا ناسية حد الف شكر لكم جميعا
مشكورين

اهلا يا مسلمة يا حبيبتي شكرا يا قمر عالنصيحة بس هو برضه المنتدى شكله تحت الصيانة

صباح الفل يا نتالي، ازيك؟؟ بتغيبي فين يا بنتي بتوحشينا

فين بقية الناس النهاردة؟؟؟
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

انا موجودة طول النهار بس اعتقد ان البنات ياسوا من دخول المنتدى
معلش الدخول للمنتدى بقى صعب جدا واعتقد برضة موتى معرفتش تدخل خالص و ام ياسمين برضة اكيد معرفتش
مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منمن يا مرحبا يا مرحبا ونتالى كمان كدة برضة ؟؟؟فينكم دة كله ؟؟؟؟مبروك انتهاء ازمة النت عندك يا منمن عقبال ازمة المنتدى
ازيك يا نتالى ؟؟؟؟؟انتى بتروحى وتقولى عدولى ؟؟؟عمةما كل سنة وانتى بخير يارب رمضان خلاص على الابواب
انتى يا ست هبة ................ طيب يا هبة ....انا مش قيلالك من زمان عايزة اروح معاكى عروض رمضان ؟؟؟؟؟أختى صاحبتك ورحتى من ورايا لية ؟؟؟؟؟احسن انك معرفتيش تدخلى تستاهلى

اقتباس مشاركة  (ronii)
don
هبه ازيك؟؟ اسكتيييي مش انا اتثبت؟؟

ايه؟؟

بتقولى ايه؟؟

ليه كده يا رونى مين يا قلبى الى ثبتك وثبتك فين يا حبيبتى عشان نيجى كلنااااااا نفكك

يا عينى يا ختى ليه يعملوا فيكى كده من ايه طب

عشان ايه طب

والنبى كنتى اميره وبنت اصول وايديكى حلوه كدهوت فى الصوره

طب حاولى تحركى كتافك كده يمكن تتفكى

ولا اقولك استنى انا هلبس واجى لك

الو يا نووووودى يااا موتى ياااااااااا ام ياسمين ياااااا سمسمه ياا ام ابيها ياااااااااااااااااااا نتالى ياااااااااااااااااا زئرده ياااااااااااااامسلمه ياااااااااااا دون ياااااااااااااا عمو يااااااا عمو يااااااااعمو

يالا كلنا نروح لرونىىىىىىىى احسن حد دقها فى حيطه وسابها

ما تشليش هم يا روحى حالا هنيجى
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

الساعة الآن 02:27 .