كل عام و انتى بخير يا أحلام و كل البنات و المسلمين جميعا

نودى وسمسمة انا نزلت سئلتلكم على اسعار الكينوود
فية نوعين كاملين دلوقتى فى السوق و ال2 ستانلستيل روعة
الاول كبير قوى بياخد 4 ونص كيلو عجين وهو عبارة عن عجانة ومفرمة و خلاط عصير وهو 1000 وات - انجليزى طبعا وسعره 2794
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
التانى عبارة عن عجانة و خلاط و مفرمة و مضرب بيض و 4 مطحنة وهو 750 وات وسعرة 2395
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,انا من رايى انك تجيبى طبعا التانى اللى ب 2395 لانه احسن من الاول لان الاول كبير قوى على الفاضى وملهاش اى لزمة ال4 ونص كيلو خالص يعنى منظر بس والتانى كامل من كله
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ربنا يجازيكى خير يا دون والله
كنت عايزة أسألك هو مافيش عجانه لوحدها ؟ يعنى من غير باقى الحاجات دى لأنها عندى

يا اهلا اهلا بالفترة المسائية انتى لسة هنا يا مسلمة انتى ورونى طيب استنوا بس لما نرحب بأحلامتى ازيك يا احلام ليكى وحشة والله وكل سنة وانتى طيبة وماتنسيناش بالدعوات كل اللى يقدرك علية ربنا قولية وازى اسرتك الصغيرة ؟؟؟انتى بتدخلى على النت ازاى يا احلام ؟؟يعنى اية النظام فى السعودية ؟؟؟؟؟؟بيبقى سهل ؟ ومن الشارع ولا من البيت احكى احكى بدام وحشناكى يلا

فى طبعا يا مسلمة هى الفكرة بس بالنسبة للى بيشترى بيشترية على بعضة لانك لو اشتريتى كل حتة لوحدها بيجمع مبلغ فلى الاخر
فية عجانة طبعا لوحدها بس مابتبقاش كبيرة قوى يا مسلمة وانا شفت دلوقتى بتاعة الكينود بس بلاستيك مش ستانلس ب 283 تقريبا لكن عجانة البراون حلوة كمان وممكن المولينكس طالما انها عجانة لوحدها

الساعة الآن 11:36 .