رواء، صباح الفل عليكي بكل اللغات

مسلمة على فكرة، دون حاطة طرق للايس كريم في الكتاب اللي مووتي عاملاه و كان في التلخيص كام طريقة منهم واحدة للاروزا
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

ازيكم يا بنات عاملين ايه كلكم

مضان كريم وربنا يعيده علينا وعلى أمة محمد بخير يا رب ان شاء الله ، سلامي لكم كلكم واحدة واحدة واعفوني من ذكر الأسماء معلش مخي تعبان اليومين دول، المهم بابوسكم كلكم واحدة واحدة ومتشكرة لكل اللي سألوا عليا واللي ما سألوش

انا دخلت مخصوص علشان اعيد عليكم وسامحوني مش قادرة اقرأ كل الكلام عندي زحمة شغل جامدة قوي كالعادة علشان افضل محتاسة فيها طول رمضان وقبل الأجازة (كل سنة كده والله)

يلا ادعولي بقى علشان الدكتور بيقوللي ممكن في أى لحظة تولدي ، ما اتنسونيش من دعائكم واهم حاجة ادعولي اقدر اصوم على قد ما اقدر

سلام دلوقت

أنا مصري بناني من بنى

هرمَ الدهر الذي أعيا الفنا

وقفة الأهرام فيما بيننا
...

لصلوف الدهر وقفتي أنا

في دفاعي وجهادي للبلاد

لا أميل لا أمل لا ألين

لكِ يا مصر السلامة

وسلاما يا بلادي
يا صباح الجمال ازيك يا رواء والله انتى بنت حلال لانى مكنتش واخدة بالى خالص ان الخاص مليان كدة ؟وانا الحمد لله خلاص فضيته يا رواء بس اية يا ستى التهنئات والشغل الكبير دة ؟؟؟؟؟؟
اضحكك يا نودى فضلت طول الليل افتح الصفحات والحق عليهم عارفة كلاب الحراسة ؟؟؟؟كنت انشط منهم المح بس حاجة يتنزل اجرى وارفعها فهمانى طبعا بس دى شغلانه والله
عارفة يا موتى انا حجرب دلوقتى انزل صورة لرمضان اشمعنى انا يعنى ؟؟؟؟؟؟ولو منزلتش ؟؟؟؟

اقتباس مشاركة  (don)
اتفضلى يا موتى اهية منزلتش اتصرفى بقى ......انتى يعنى يارواء جايبالنا قاموس تهنئة وانا مش عارفة انزل واحدة
انا مليش دعوة اتصرفوا
مين اللى يدعى لمين يا ام ابيها دى مصر كلها طمعانة انك تدعيلها

الساعة الآن 07:07 .