حبيبتي اقولك على لف البقلاوة (الجلاش الصوابع) بعد اذن حبيبتي دون. باقطع ورقة الجلاش اتنين او تلاتة بالطول على حسب عرض الصباع، و بعدين امسحه بالسمنة و اضع على اولها الحشو و بعدين اقفلها من الجانبين و بعدين الفها صباع. يا رب يكون الشرح سهل، و ننتظر اضافات دندونة
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

مساااااااااااااااااء الخيرااااااااااااااااااات
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
دون انا عندى كام سؤال اولا انا قريت طريقه التمر هندى الى فى الملف عايزه اسالك هو ده يبقى مركز يعنى هحتاج اخففه ولا ايه؟؟ لانك حاطه كيلو سكر

ثانى حاجه انا بعمل كنافه النهارده وعملت زى ما قلتى حطيت العسل على الخلطه بس لما جيت افردها كان فيه صعوبه شويه ففين العيب ؟؟ يعنى هل الشربات لازم يبقى سائل شويه ولا ايه؟؟
لاتنكسر .. ماأحد ٍ مثل قلبي خسر .. لاينثوي عزمك وحيـــل الله قوي ..قاااادر يفرجها بعد ضيق وعسر
عملت حته صنيه كنافه
ياااااااااااااااااااااامىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

تعالوا كلوا حته معانا
السلام عليكم معلش انا بكتبلكم من نت كافية لان النت عندى zero بس نزلت مخصوص علشان اقولكم ان بكرة فية اجازة بمناسبة 6 اكتوبر وطبعا انتم كمان اجازة وحيبقى كله موجود فى البيت فناخدها من قاصرها ونأخذ بكرة وخصوصا انى مش ضامنة عندى النت يكون رجع لان اكيد الشركة حتكون اجازة بكرة
يا هبة حتصل بيكى للتوضيح

الساعة الآن 10:43 .