دندونه ممكن تقولى نوع الصويا صوص الكويس علشان بلاقى انواع كتير مختلفه فبجيب اى نوع وبعد كده مش ببقى عارفه
صباح الفل يا نودى وام ياسمين انتم كمان وحشتونى جدا
انتى عارفة يا ام ياسمين المطبخ دة مابيخلصش انا مش عارفة فية اية ؟.
الصويا صوص انا بجيب الفاتح لان الغامق بحس انه تقيل قوى يا ايمان والنوع اللى بجيبه بالظبط حبقى اقولك اسمه لان النوع اللى عندى دلوقتى طلع مش حلو

طريقة تغطية حلوة للدجاج بس بتحمرية فى الفرن مش على النار
الفراخ تكون مسلوقة ومقطعة بتجيبى 4 ملاعق كبيرة كاتشب و4 ملاعق كبيرة مايونيز و2 ملعقة كبيرة صلصة طماطم و 2 ملعقة كبيرة زيت و 2 ملعقة كبيرة خل ابيض و ملعقة صغيرة من ملح و فلفل اسود ناعم-كمون ناعم-كركم ناعم-بهارات ناعم
طبعا نخلط جميع المقادير مع بعض وندهن قطع الدجاج بها ندخلها الفرن وتخلى بالك انك كل شوية تبصى عليها ولونها حيبقى احمرجميل

صباح الفل يا ام ياسمين، انتي كمان وحشتيني يا قمراية. شكل الرز بتاعك حلو و يا رب يكون هو اللي مسلمة عاوزاه. على فكرة فكرة الكورن فليكس فعلا بيعملوها و بتبقى مقرمشة، اما مجربتهاش بس بيقولوا عليها حلوة. مش حاعرف افيدك بطريقة الكنتاكي، بس احنا بنعمل البقسماط في البيت و بنتبله فبيبقى له نكهة مميزة و بافضله عن الفيجيتار. صوص الصويا انا مش فاكرة اسم اللي عندي ايه، بس لما اروح ابصلك عليه بصة و اكتبه ليكي بكرة ان شاء الله
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

تسلم ايديكي يا دندونة، تاعبينك معانا بس بجد ربنا يخليكي لينا و جزاكي الله خيرا على تعبك ده
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

الساعة الآن 10:46 .