اقتباس مشاركة  (Noody30)

تسلم ايديكي يا شيري، باني عليها لذيذة جدا و كفاية انها سهلة و مش بتاخد وقت و ان شاء الله في قايمة التجريب
حتى انتى كمان يا نودى ؟؟؟؟؟؟ كدة يا شيرى تدخلى دقيقتين تبوظيلهم معلوماتهم المطبخية ؟؟؟طيب يا نودى

ميرسي يا دندون ربنا يخليكي ان شاء الله هاعمل زي ما قلتي
دينا ازيك يا جميل عاملة ايه
النت واحنا والعيال والعزومات دانتى ليكى الجنة

نودى بصراحة مفيش حاجة فصلت كله كان قوام واحد مش زى الزبدة لماالواحد بيسيحهايا اما انا مش فاهمة ياما انا برضه مش فاهمة
حبيبتي سمسم، ما انتي يا ماما محطيتيش عليها ملح خالص و كان لازم تبقى النتيجة مش مظبوطة. جربيها مرة تانية بالملح و حتلاقيها ظبطت ان شاء الله، بس بدون ملح متنفعش و اكيد مش حتطلعها صح. معلش التجربة بتبقى مفيدة و لازم نعيد و نزيد لحد ما نتعلم

دندونة مالك بس و مال شيري؟؟؟ ايوة انا عجبتني الاكلة لانها بسيطة و سهلة و لذيذة، مش لازم يعني نقف نعمل حاجة تلات اربع ساعات عشان تبقى اكلة. ممكن يكون صنف سلطة مياخدش ربع ساعة و يبقى طبق تحفة و يجنن. لازم برضه نشجع البنات و نشجع اللعبة الحلوة... قصدي الاكلة الحلوة
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

ربنا يخليكى ليا يا نودى .. شفتى شفتى دون بتعاملنى ازاى ومضطهدانى يعنى امشى امشى اسيب لكم الدنيا تانى وامشى .. انا حبيت اقولكم حاجه سهله ممكن تتعمل عالطول وعشان انا لسه عملاها انبارح .
طب مش حقول لكم على حاجه تانيه خلاث خلاث انا زعلانه خالث بس هه

الساعة الآن 01:11 .