رورو، انا من الصبح باحاول افكر لك في حاجة تبقى خفيفة و في نفس الوقت تبقى شيك لعزومة، بس مش لاقية فعلا افكار غير زي ما البنات اقترحوا صينية جلاش باللحمة المفرومة، او فكرة السمبوسك دي هايلة و الله يا رواء و نوعيها بالعصاج و بالخضار و بالجبنة الشيدر المبشورة و معاها زيتون اسود مقطع، مش بتاخد وقت في تجهيزها و لذيذة و خفيفة في نفس الوقت. انا شايفة دي اكتر حاجة معقولة لان مش حينفع اتقل من كده و لا اخف من كده، و الا ايه رأيك؟
يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك

اللهم اغفر لي و لوالدي و للمؤمنين و المؤمنات يوم يقوم الحساب

اللهم احفظني و زوجي وولدي من كل سوء

مساء الفل عليكم جميعا معلش اتاخرت اضطريت انزل بنفسى اشوف الموضوع فى هيئة الاتصالات المهم الان الساعة 3 حدخل اجهز للفطور وحرد عليكم جميعا بعد الفطورعلشان حشطب ملف العيد وانزله بكرة ربنا يسهل.سلام

ازيكم يا جماعه انا اول مرة اشارك فى الملف بس بصراحه ملف يهبل ومشكورررين حميعا وخاصه دون بس الصفحات كثيره بسم الله ما شاء الله ومش عارفه اكملها بس لو سمحت الى جرب حاجه حلوه يكتبلى رقم الصفحه
ازيك يا غرام وحنين معانا و يا رب يعجبك الملف و مستنيين مشاركاتك دايما
بالنسبة لكثرة عدد الصفحات فنودي الله يكرمها لخصت الاجزاء كلها و هتلاقي التلخيص في اللينك ده
http://forum.hawaaworld.com/showthre...19#post4619619
ربنا يكرمك يا نودي بس انا فعلا محتارة مش عارفة اعمل ايه لاني عايزة اكرمه اوي و خايفة اقصر في حاجة دعواتكم معايا

الساعة الآن 02:22 .